فروش بدون واسطه اسلایس لیمو ترش با کمترین قیمت

اسلایس لیمو خشک ترش که در فروشگاه آنلاین ما در شیراز عرضه می گردد، از بهترین نوع لیمو به لحاظ عدم تلخی، عطر و طعم عالی، پوست نازک و ترشی بالا می باشد. فروش بدون واسطه اسلایس لیمو ترش در مجموعه ما انجام می گیرد. در خرید بدون واسطه ، محصول باقیمت بسیار مناسب تر و ارزان تر به دست مشتری می رسد؛ ما قبل از این که به سود خود بیاندیشیم، به فکر سلامت و کسب رضایت مشتری هستیم، از این رو اسلایس لیمو با کیفیت و ارزان را در اختیار خریداران قرار می دهیم.

فروش بدون واسطه اسلایس لیمو ترش با کمترین قیمت

میزان سهم ایران از صادرات اسلایس لیمو

میزان سهم ایران از صادرات اسلایس لیمو

اسلایس لیمو عمانی به عنوان یک اسانس خوش طعم و خوش عطر در انواع خورشت های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسلایس لیمو نه تنها در ایران ، بلکه در کل دنیا طرفداران بسیاری دارد و همین امر سبب شده، تا بازار صادرات اسلایس لیمو عمانی ، بسیار پر رونق باشد. صادرات اسلایس لیمو خشک ایران به کشور های خارجی ، از جمله کشور های خاورمیانه انجام می شود.

هر ساله حجم بالایی از لیمو عمانی ایران به کشورهای دیگر از جمله روسیه ارسال می شود. تولید کنندگان لیموترش در کشورهای مختلف ، سهم زیادی را از بازار صادرات به روسیه اشغال کرده اند. در واقع تولید کنندگان لیمو در کل دنیا، برای صادرات لیمو ترش به بازارهای کشور روسیه رقابت تنگاتنگی دارند. ایران نیز از دیرباز در این بازار رقابتی حضور پررنگی داشته است. البته در چند سال اخیر، صادرات اسلایس لیمو از ایران با محدودیت هایی روبرو شده است. شیوع گسترده ویروس کرونا و تغییر وضع اقتصادی کشورها، دو عامل اثرگذار بر میزان صادرات اسلایس لیمو ترش از ایران می باشند.

صادر کنندگان بزرگ لیموترش در جهان سه کشور مکزیک، ترکیه و آفریقای جنوبی هستند، که کشور مکزیک با صادرات 852 هزار تن لیمو، بزرگترین صادر کننده این محصول در کل دنیا محسوب می شود. کشور ایران،ششمین تولید کنندگان لیموترش در جهان است ، اما از نظر صادرات لیمو در رتبه 66 دنیا قرار دارد و این مسئله، نشان دهنده این است که آنچنان که باید و شاید، به این تجارت پر سود در ایران رسیدگی نشده است.

شرکت های تولید کننده اسلایس لیمو ترش با بهترین کیفیت

شرکت های تولید کننده اسلایس لیمو ترش با بهترین کیفیت

امروزه تولید اسلایس لیمو ترش در ایران بسیار رواج پیدا کرده و کارخانه های زیادی در سراسر کشور به کار تولید این محصول پرکاربرد مشغول هستند. شرکت های ارائه دهنده اسلایس لیمو، این محصول را در دو نوع بسته بندی شده و فله ای در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. وب سایت ما اسلایس لیمو ترش با بهترین کیفیت را در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد و همین طور به شکل فله، ارائه می دهدو مشتریان با هر سلیقه ای می توانند محصول دلخواه خود را از ما خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما