فروش مستقیم آبلیموی تازه

فروش آبلیموی تازه توسط به صورت مستقیم مراکز عرضه باعث می‌شود که قیمت نهایی آن کاهش پیدا کند و همه مصرف‌کنندگان با هر توان مالی بتوانند این محصول را تهیه کنند. مشتریان و خریداران می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش معتبر و اصلی شهرها آب لیمو را در برندهای بسیار گوناگون و معتبر تهیه کنند. بسیاری از بازارها آبلیمو و سرکه سیب در اصفهان به صورت فله ای و بسته‌بندی شده موجود می باشد که البته نوع بسته بندی شده آن بسیار با کیفیت و با قیمت بالایی ارائه می شود.

فروش مستقیم آبلیموی تازه

آبلیمو منبع غنی از ویتامین‌هایD

آبلیمو منبع غنی از ویتامین‌هایD آبلیمو دارای ویتامین های بسیار زیادی است که امروزه برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. در آبلیمو ویتامین D به فراوانی یافت می‌شود که این ویتامین علیه بیماری راشیتیسم مبارزه می‌کند و به خصوص برای کودکان لازم و ضروری می باشد.

علاوه بر این ویتامین مورد نظر در این محصول به جذب کلسیم بیشتر کمک می‌کند و افراد می‌توانند برای جلوگیری از پوکی استخوان و همچنین پیشگیری و درمان بیماری نرمی استخوان و از آبلیمو به صورت تازه استفاده کنند.

شایان به ذکر است که این ویتامین برای رشد و تقویت استخوان ها بسیار مفید و موثر است و همه گروه‌های سنی از جمله کودکان و سالمندان باید محصول فوق در رژیم غذایی خود قرار دهند و همچنین آبلیمو و سرکه لیمو برای سلامت لثه و دندان نیز بسیار مفید است.

کسانی که مبتلا به بیماری پرکاری یا کم کاری تیروئید هستند می توانند از آبلیمو و ویتامین D برای عملکرد بهتر غده تیروئید استفاده کنند. این ویتامین به انعقاد خون نیز کمک می‌کند و و کسانی که دچار خونریزی های شدید می‌شوند می‌توانند آبلیمو را برای جلوگیری از خونریزی استفاده کنند.

ویتامین D موجود در آب لیمو برای تقویت و سلامت سلول‌های پوستی نیز بسیار مفید است و بسیاری از افراد برای مرطوب سازی و جوانسازی پوست خود از آبلیمو استفاده می‌کنند. این محصول برای تقویت ساقه مو نیز مفید می باشد.

قیمت عمده آبلیموی تازه

قیمت عمده آبلیموی تازه در مراکز تولیدی آبلیموی تازه با قیمت عمده به فروش می رسد و در این مراکز انواع و اقسام ها بومی با کیفیت از جمله آبلیمو جهرم به صورت بسته‌بندی شده و یا فله ای عرضه می‌شود.

آبلیمو با بطری های با وزن های بسیار گوناگونی ارائه می شود که از پرفروش‌ترین محصولات می‌توان به آبلیمو 1/5 لیتری اشاره کرد. مصرف کنندگان هنگام خرید نوع بسته بندی شده آن بهتر است به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنند و محصولات تازه را برای خرید انتخاب کنند.

آبلیموی تازه و با کیفیت به کشورهای همسایه صادر می‌شود و صادرات این محصول سالانه سود بسیار زیادی را عاید این شرکت ها می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما