توزیع کننده آبلیمو 1/5 لیتری درجه 1

لیمو ترش از جمله میوه هایی هست که در دسته مرکبات قرار می گیرد و مصارف زیادی دارد. از جمله آن که از پوست و گوشته آن به عنوان چاشنی در هنگام پخت غذا و یا زمان سرو استفاده می شود، اما مهم ترین دلیل پرورش درخت لیمو استفاده از محصول نهایی آن یعنی آبلیمو ترش هست که معمولا در بسته بندی های آبلیمو 1/5 لیتری به بازار عرضه می گردد.

توزیع کننده آبلیمو 1/5 لیتری درجه 1

همه چیز درمورد خواص آبلیمو

همه چیز درمورد خواص آبلیمو امروزه استفاده از آب میوه ها به خصوص به صورت تازه آن طرفداران زیادی دارد اما یک سری از میوه ها فصلی هستند و در تمام سال نمی توان به آن ها دسترسی داشت از جمله این ها می توان به آبلیمو اشاره کرد. آب این میوه به دلیل خواص شگفت انگیز و زیادی که دارد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، به همین دلیل با شروع فصل برداشت لیمو که معمولا در پاییز انجام می گیرد بسیاری از افراد در صدد خرید آن بر می آیند. از این رو بسیاری از مردم در منزل اقدام به تولید آبلیمو خانگی می کنند تا آبلیمو درجه 1 داشته باشند. در این جا به اختصار به بیان خواص آبلیمو می پردازیم:

سلامت پوست

تقریبا می توان گفت تمامی مرکبات دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشند که باعث می شود به پوست کمک کند تا سریع تر خود را احیا کند و سبب شادابی پوست می شود. لیمو و آب آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هم چنین وجود ویتامین C نیز در این امر بسیار موثر می باشد.

بهبود عملکرد دستگاه گوارش

از آن جا که آب لیمو خاصیت اسیدی شکل دارد در نتیجه با خوردن آن و یا حتی مزه کردن آن حجم بزاق دهان افزایش پیدا می کند که باعث راحت تر تجزیه شدن غذا می شود. علاوه بر این بزاق باعث ضد عفونی کردن دهان نیز می شود و به پاکسازی دهان از شر میکروب ها کمک می کند. هم چنین همین خاصیت اسیدی بودن آن باعث تحریک روده می شود و کار دفع را راحت تر می کند مضاف بر آن که به پاکسازی روده نیز کمک می کند.

به عنوان یک تسکین دهنده می توان به کسانی که از درد کبد رنج می برند خوردن آبلیمو ارگانیک همراه با مقداری آب را توصیه کرد. بسیاری از افراد هستند که از سوزش معده رنج می برند و سال هاست که با آن درگیرند جالب است بدانید که در طب سنتی برای این افراد نوشیدن یک لیوان آب گرم به همراه مقداری آبلیمو که با هم مخلوط شده اند توصیه شده است که البته بهتر هست نیم ساعت قبل از غذا میل کنند. علاوه بر همه این ها باید گفت که آبلیمو باعث ازدیاد ادرار نیز می شود و به بهبود عملکرد کلیه ها کمک می کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن

معمولا میزان ابتلا به آنفولانزا یا سرماخوردگی در فصول سرد پاییز و زمستان بیشتر شایع هست از این رو همه می کوشند تا با مصرف برخی داروها و یا حتی مواد خوردنی از مبتلا شدن به آن جلوگیری کنند. یکی از بهترین مواد غذایی برای این کار مصرف آبلیمو می باشد. چرا که آبلیمو باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و این به دلیل وجود مقادیر زیادی از ویتامین c و آنتی اکسیدانی هست که در آن وجود دارد. به دلیل وجود همین مواد مغذی به کمک بدن می رود و عفونت ناشی از سرماخوردگی را کاهش می دهد و در نتیجه طول دوره درمان کاهش پیدا می کند.

کاهش وزن

اسیدی بودن آب لیمو باعث بالا رفتن کالری سوزی بدن می شود و هم چنین از بین بردن چربی هایی که تجمع پیدا کرده اند، به همین دلیل کسانی که به دنبال کاهش وزن یا متعادل کردن وزن خود می باشند در رژیم غذایی خود مصرف آبلیمو همراه با آب را به عنوان یک نوشیدین دلچسب و مفید قرار می دهند.

کمک به بهبود بیماران قلبی

جالب است بدانید که مصرف آبلیمو باعث کاهش قند موجود در خون می شود به همین دلیل همیشه به افراد دیابتی مصرف آن توصیه می گردد. منیزیم و پتاسیم دو عامل مهم برای سلامت قلب به شمار می روند چرا که پتاسیم سبب کاهش فشار خون می شود. همان گونه که می دانیم فشار خون بالا از جمله مهم ترین عوامل سکته های مغزی می باشد. از آن جا که آبلیمو غنی از پتاسیم و منیزیم هست در نتیجه بسیار مفید فایده برای بیماران قلبی می باشد. ضمن ان که باید به خاصیت پایین آورندگی سطح کلسترول خون نیز اشاره کرد.

جلوگیری از ابتلا به سرطان

هنگامی که سلول های قسمتی از بدن مانند بافت سینه، ریه، کلیه ها و … شروع به تکثیر و ازدیاد شدن بیش از حد بکنند نشان می دهد که آن قسمت از بدن دچار بیماری سرطان شده است. آب لیمو ترش می تواند به کم کردن این رشد غیر طبیعی کمک زیادی بکند چرا که همان طور که قبلا بیان شد آبلیمو دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد.

کاهش درد مفاصل

خشکی مفاصل و سفت شدن آن ها از جمله مشکلات شایع این روز ها می باشد، اضافه کردن آبلیمو به آب و سپس مصرف مداوم آن در طول روز می تواند تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری کند و سبب بهبود درد بشود که این به دلیل وجود مقادیر زیادی ویتامین C در آبلیمو می باشد. اسید اوریک بالا سبب به وجود آمدن بیماری نقرس می شود که از جمله بیماری های شایع در کشور می باشد جالب آن که آب لیمو کاهش دهنده اسید اوریک خون نیز هست.

سلامت چشم

از دیگر خواص آبلیمو می توان به حفظ سلامت چشم اشاره کرد. بسیاری از افراد در کشور از بیماری پیر چشمی رنج می برند این در حالی هست که می توان با مصرف مداوم آبلیمو از بروز این بیماری جلوگیری کرد و علاوه بر آن خطر ابتلا به عفونت چشم را کاهش داد.

بهبود باروری

امروزه در علم پزشکی اثبات شده است که ویتامین C نقش مهمی در بهبود کبفیت اسپرم های مردان و هم چنین بالا بردن سطح کمی آن ها دارد از این رو خوردن ویتامین C توصیه شده است. آبلیمو به عنوان ماده خوراکی که غنی از این ویتامین می باشد می تواند در این امر بسیار کمک کند.

در پایان باید اضافه کرد که آبلیمو دارای مواد معدنی و ویتامین هایی نظیر پتاسیم، کلسیم، منیزیم و ویتامین هایی چون A B C و D می باشد.

عوامل موثر بر قیمت آبلیمو

از عوامل موثر بر قیمت آبلیمو می توان به صورت خلاصه به این موارد اشاره کرد:

1. بسته بندی مناسب محصول که در برگیرنده ویژگی هایی چون زیبایی، محکم بودن و مهم تر از همه بهداشتی بودن می باشد. باید بیان کرد که این عامل از اهمیت زیادی برخوردار هست و رعایت اصول آن در تعیین قیمت نقش بسزایی دارد.

2. نام شرکت پخش کننده و سابقه تولید آن.

3. مرغوب بودن میوه لیمو که از آن جهت تولید آبلیمو استفاده می شود، چرا که همان طور که می دانیم استفاده از لیمو درجه یک باعث بالا رفتن سطح کیفی تولید می شود.

4. وزن بسته بندی آبلیمو.

تمام مواردی که در بالا مطرح شد از جمله عوامل موثر بر قیمت آبلیمو می باشد که پخش کننده آبلیمو در نظر می گیرد.

مواد مغذی موجود در آبلیمو طبیعی

مواد مغذی موجود در آبلیمو طبیعی از مهم ترین مواد مغذی موجود در آبلیمو که می توان به آن اشاره کرد ویتامین C می باشد، چرا که این نوشیدنی ترش سرشار از این ویتامین می باشد و حتی می توان گفت که نسبت به سایر مرکبات از درصد بالاتری برخوردار هست. هم چنین انواع ویتامین های B را در خود جای داده است. کلسیم، منیزیم، آهن و فیبر نیز از دیگر مواد مغذی مهم در لیمو هستند. همان گونه که بالاتر نیز اشاره شد آبلیمو منبع بسیار خوبی برای دریافت پتاسیم و منیزیم نیز می باشد.

در نهایت باید به وجود آنتی اکسیدان های فراوانی که در آبلیمو یافت می شود اشاره کرد و هم چنین گفت که از جمله دیگر مواد مغذی موجود در لیمو ترش می توان به کربوهیدارت، پروتئین و فیبر اشاره کرد.

آبلیمو اصل موثر در بهبود سرفه

برای بهبود سرفه می توان از روش های خانگی نیز استفاده کرد. یکی از مواد خوراکی که در بهبود سرفه و کاهش التهاب گلو موثر هست آبلیمو می باشد. همان طور که قبلا بیان شد آبلیمو دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی نیز هست و به دلیل اسید بالایی که دارد سبب تمیزی دهان و از بین بردن میکروب آن نیز می شود.

جهت درمان سرفه بهتر هست آبلیمو را به مقداری اب ولرم به همراه عسل مخلوط کرد و صبح ها میل نمود ترکیب عسل و لیمو از جمله ترکیبات قوی و قدیمی برای درمان سرفه به حساب می آیند. چرا که با توجه به وجود مقادیر زیادی ویتامین C در این میوه به بدن کمک می کند تا اخلاط جمع شده را زودتر دفع کند و به مرور سبب بهبود گلو و کاهش سرفه می شود.

سفارش خرید آبلیمو 1/5 لیتری

سفارش خرید آبلیمو 1/5 لیتری امروزه کارخانجات تولیدکننده آبلیمو، این محصول را در اندازه های مختلف تولید می کنند، حتی دست به تولید آبلیمو تک نفره نیز زده اند تا پاسخگوی نیاز تمامی افراد باشند. اما به صورت معمول آبلیمو در اندازه 1/5 لیتری طرفداران بیشتری دارد و بالطبع فروش بالاتری را نسبت به بقیه اندازه ها دارا می باشد زیرا که به نظر می رسد از نظر حجمی مناسب ترین اندازه برای مصرف خانگی هست و با یک بار خرید نیاز خانواده را برای مدت طولانی تامین می کند.

برای سفارش خرید آبلیمو 1/5 لیتری بهتر هست به اصل بودن و کیفیت محصول نیز توجه شود. چرا که متاسفانه محصولات تقلبی و مشابه در بازار بسیار زیاد هست. گرچه ظاهر همه آبلیمو ها تقریبا به یک شکل می باشد اما با توجه به چند نکته ساده اما مهم، می توان تا حدودی خرید قابل اعتماد تری انجام داد. جهت سفارش خرید آبلیمو اولین و پیشه پا افتاده ترین نکته توجه به نام و نشان تجاری تولید کننده آبلیمو می باشد.

بدیهی هست داشتن نام و سابقه خوب در عرصه تولید تا حد زیادی خیال خریدار را جهت خرید آسوده می کند. بعد از آن باید به طعم و مزه آبلیمو توجه کرد، معمولا طعم آبلیمو طبیعی مقدار کمی رو به تلخی می زند و این به دلیل دانه هایی هست که در دل میوه لیمو قرار دارد که به دلیل فشاری که هنگام آبگیری به آن وارد می شود طعم تلخی خود را به مقدار کمی وارد آبلیمو می کند. مورد بعدی که باید به آن توجه کرد شفاف بودن رنگ آبلیمو می باشد. در واقع آبلیمو طبیعی دارای رنگی طبیعی و بدون کدری می باشد.

قیمت عمده آبلیمو 1/5 لیتری

بهترین زمان آبگیری لیمو در فصل پاییز می باشد چرا که در این فصل به وفور این میوه در دسترس قرار دارد و فصل برداشت میوه لیمو هست. در این زمان خرید آبلیمو از نظر قیمتی نیز به صرفه تر هست اما برای آن دسته از کسانی که مصرف آبلیمو در زندگی روزمره اشان بالا هست و هم چنین یکی سری از مشاغل نظیر کافی شاپ ها، رستوران داران و … مسلما خرید این محصول به صورت عمده مقرون به صرفه تر در می آید به خصوص آن که اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده یا شرکت تولیدی تهیه کنند.

باید اضافه کرد که قیمت عمده آبلیمو نیز مانند هر محصول دیگری ثابت نیست، عامل مهمی که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت عمده این محصول از طرف شرکت تولیدی دارد، قیمت خرید میوه آن یعنی لیمو می باشد. باتوجه به ناپایداری وضعیت بارش در ایران، گاهی به دلیل کمبود بارش و یا شرایط آب و هوایی دیگر برداشت این محصول زیاد نیست و در نتیجه تولید کننده باید پول بیشتری جهت خرید پرداخت کند که از آن طرف باعث افزایش قیمت نهایی این محصول می شود.

پخش کننده آبلیمو 1/5 لیتری

پخش کننده آبلیمو 1/5 لیتری امرزوه بسیاری از فعالیت هایی که در گذشته در منزل انجام می پذیرفت در کارخانجات و شرکت ها صورت می گیرد، از جمله تهیه و پخش آب مرکبات مانند آبلیمو. هر ساله تولید کنندگان زیادی در زمان برداشت میوه لیمو مقدار زیادی از آن را خریداری می کنند و به صورت مکانیزه و به کمک فناوری های جدید و ماشین آلات صنعتی اقدام به تولید آبلیمو می کنند.

گاهی به دلیل کمبود میوه لیمو در کشور طبق آیین نامه وزارت بهداشت و به میزان مصوب مقداری اسانس لیمو نیز چاشنی این آبلیمو ها می کنند که در بازار به نام آبلیمو های شرکتی شناخته شده اند. خوشبختانه ایران در زمینه آبلیمو صادراتی نیز فعالیت دارد، گرچه بیشترین سهم از مصرف آبلیمو در داخل صورت می پذیرد اما صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس نظیر عمان، قطر، امارات، کویت، افغانستان و عراق در حال انجام می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما