تولیدی اسلایس لیمو عمانی

اسلایس لیمو عمانی از جمله محصولات تولید شده در کشور ایران است که در بهترین و مجهزترین تولیدی ها از نظر نوع دستگاه و غیره تولید و تهیه می شود. این تولیدی ها در ابتدا لیموهای تازه و سالم را فراهم کرده و سپس در مکانی بهداشتی با طی کردن مراحل زیاد این محصول را با روش های سنتی و صنعتی خشک و سپس بسته بندی کرده و در بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی که متقاضی این محصول هستند، عرضه می کنند.

تولیدی اسلایس لیمو عمانی

لیمو خشک منبع غنی از پتاسیم

لیمو خشک منبع غنی از پتاسیم از جمله میوه های خشک و محصولاتی که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده افراد در آشپزی قرار گرفته است، لیمو خشک عمانی می باشد که به عنوان یک چاشنی و حتی دارو کاربرد دارد. ایرانیان در پخت انواع غذاهای سنتی و حتی فست فودی خود از این میوه خشک به عنوان طعم دهنده که دارای مزه ترش است، استفاده می نمایند که علاوه بر ایجاد یک طعم و مزه عالی، خاصیت های دارویی فراوانی نیز به همراه دارد.

لیمو خشک دارای طبع سرد و البته حاوی مقدار قابل توجهی از مواد معدنی، ویتامین و مواد مغذی لازم برای بدن است که مصرف آن در غذا می تواند منجر به بهبود اکثر بیماری ها و همچنین حفظ سلامت اعضای مختلف بدن نیز باشد. پتاسیم یکی از انواع املاح معدنی موجود در این نوع لیمو خشک است که مصرف آن در کنترل و تنظیم فشار خون بالا، کاهش چربی خون تاثیر بسیار زیادی دارد که البته می توان به صورت دمنوش به همراه گل گاو زبان نیز استفاده کرد.

قیمت استثنایی اسلایس لیمو عمانی

قیمت استثنایی اسلایس لیمو عمانی قیمت اسلایس لیمو خشک عمانی در درجه اول به میزان تازه و مرغوبیت آن بستگی دارد که بدون شک به هر اندازه این محصول از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، به همان اندازه با نرخ و قیمت بیشتری نیز به فروش می رسد. امروزه موارد زیادی بر مشخص شدن نرخ این محصول تاثیر گذار هستند که از جمله آنها می توان به تورم و نوسان های حاکم بر بازارهای داخلی، نوع بسته بندی، برند، وزن، خرید بسته بندی شده یا فله ای و غیره اشاره کرد.

اگر شما عزیزان نیز قصد خریداری و همچنین اطلاع از قیمت روز و دقیق این محصول را دارید، می توانید در اسرع وقت به سایت و فروشگاه اینترنتی و غیر حضوری ما که دارای سابقه ای طولانی مدت در این حوزه است، مراجعه نمایید و سپس به واسطه فروشندگان از نرخ دقیق آن مطلع شوید. لیمو خشک درجه یک را می تون با قیمت مناسب از این سایت خریداری کرده و از خدمات ویژه نیز بهره مند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما