تولید کننده آبلیمو طبیعی درجه 1

تولید آبلیمو طبیعی درجه یک بنا به درخواست مشتریان به شکل قابل توجهی افزایش یافته است اما به عنوان تولید کننده آبلیمو طبیعی انواع آبلیمو شرکتی و آبلیمو صنعتی را با مزایای بسیار بالایی به تولید رسانده ایم تا بتوانیم به نیاز بسیاری از مصرف کنندگان پاسخ مناسبی را ارائه کنیم ما علاوه بر تولید کننده آبلیمو تازه این محصولات را در انواع گوناگون به صورت مستقیم به مشتریان ارائه می‌کنیمـ

تولید کننده آبلیمو طبیعی درجه 1

بررسی خواص آبلیمو طبیعی برای سرماخوردگی

بررسی خواص آبلیمو طبیعی برای سرماخوردگی فواید لیمو برای سرماخوردگی چیست؟
لیمو ممکن است فواید بالقوه زیادی برای مقابله با سرماخوردگی داشته باشد، زیرا لیمو یکی از غذاهای طبیعی غنی از ویتامین C است که ممکن است به حمایت از سیستم ایمنی و بهبود توانایی بدن برای مقاومت در برابر برخی بیماری‌ها مانند سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کند. اینها برخی از فواید بالقوه ویتامین C در این زمینه است که با دریافت دوز روزانه حداقل 200 میلی گرم از این ویتامین به دست می آید اما پس از مشورت با پزشک: احتمال سرماخوردگی را نصف کنید. (تسریع بهبودی پس از سرماخوردگی).

خواص لیمو در مبارزه با بیماری های تنفسی فواید لیمو برای سیستم تنفسی تنها به مقاومت در برابر سرماخوردگی محدود نمی شود، زیرا لیمو ممکن است از راه های دیگر به بهبود سلامت سیستم تنفسی کمک کند. مجاری تنفسی را تسکین می دهد و از بدتر شدن هرگونه تحریک جلوگیری می کند، مخصوصاً وقتی از لیمو با عسل استفاده می شود. کاهش برخی از علائم آزاردهنده ای که ممکن است همراه با بیماری های تنفسی باشد، مانند: سرفه، بدن درد، بلغم و احتقان مجاری تنفسی. بنابراین، علاوه بر فواید لیمو برای سرماخوردگی، لیمو ممکن است در مقاومت در برابر بسیاری از بیماری‌های تنفسی دیگر مانند گلودرد، آسم ، آنفولانزا و ذات‌الریه کمک کند.

دستور العمل های لیمو برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا
برای اینکه بتوانید از فواید بالقوه لیمو که در بالا به آن اشاره کردیم بهره مند شوید، می توانید از بین روش های زیر روش مناسب خود را انتخاب کنید:
1. دستور العمل لیمو و عسل
برای تهیه و بهره مندی از این دستور، موارد زیر را انجام دهید:
ابتدا این مواد را آماده کنید:
2 قاشق عسل را با 2 عدد لیموی تازه و مقداری آب. اول آب را بجوشانید و سپس آن را کنار گذاشته تا کمی خنک شود. در مرحله بعدی آب لیمو را به آب اضافه نموده و عسل را به مخلوط اضافه کنید. حال از نوشیدنی گرم لیمو و عسل میل کرده لذت ببرید.

2. دستور تهیه چای لیمو و زنجبیل
برای اعمال این دستور، مراحلی را که در ادامه بر می شمریم دنبال کنید:
قبل از شروع، موارد زیر را آماده کنید:
به اندازه1 قاشق غذاخوری عسل، 1 قاشق هم آب لیمو، 1 قاشق غذاخوری زنجبیل تازه به صورت رنده شده، 1 قاشق غذاخوری برگ چای و کمی آب. آب را در قابلمه ای روی شعله بگذارید و قبل از اینکه بجوشد زنجبیل رنده شده را به آن اضافه کنید. وقتی مواد با هم شروع به جوشیدن کردند، برگ های خشک چای و آب لیمو را به آب اضافه کنید. اجازه دهید مواد بیش از 20 دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. قابلمه را از روی حرارت بردارید، عسل را اضافه کنید و از چای زنجبیل و لیمو داغ لذت ببرید .

ممکن است لیمو فواید بالقوه دیگری برای سلامتی به طور کلی داشته باشد، مانند: بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش فشار خون بالا . مقاومت در برابر سرطان از طرق مختلف از جمله: کاهش احتمال ابتلا به سرطان، یا مهار رشد و گسترش سلول های سرطانی پس از عفونت و تحریک مرگ آنها. فواید بسیاری برای پوست مانند: تسکین درد ناشی از نیش زنبور عسل و آفتاب سوختگی، کاهش چین و چروک و روشن شدن صورت. تحریک کاهش وزن اضافی، درمان دیابت و جلوگیری از تجمع چربی در بدن.

فواید دیگر، مانند: جلوگیری از سنگ کلیه، و بهبود هضم. دستور العمل های دیگر برای درمان سرماخوردگی علاوه بر دستور العمل های ذکر شده لیمو، شما همچنین می توانید با توسل به بسیاری از دستور العمل های طبیعی و خانگی دیگر در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا مقاومت کرده و علائم را تسکین دهید، مانند: از مکمل های غذایی خاص مانند: مکمل های روی، مکمل های ویتامین D، مکمل های ویتامین C و مکمل های پروبیوتیک استفاده کنید. چند نوشیدنی گرم طبیعی بخورید، مانند: یک فنجان آب داغ با یک قاشق عسل و چای جینسینگ . انواع توت ها مانند: توت فرنگی و زغال اخته را بخورید. سینه را با روغن پونه کوهی ماساژ دهید .

آبلیمو موثر در کنترل سطح قند خون 

مشخصات تغذیه ای لیمو، این میوه را به گزینه ای عالی برای همه از جمله بیماران مبتلا به دیابت تبدیل می کند. انجمن دیابت آمریکا به دلیل فیبر محلول و مقدار بالای ویتامین C، لیمو را در فهرست غذاهای فوق العاده خود قرار داده است. هم فیبر محلول و هم ویتامین C می توانند برای افراد مبتلا به دیابت مفید باشند زیرا این مواد مغذی می توانند به کنترل بهتر متابولیک کمک کنند. لیمو ها همچنین دارای شاخص گلیسمی پایین (GI) هستند و یک وعده غذایی با GI پایین باعث کاهش سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا می شود.

مرکباتی مانند لیمو همچنین حاوی فلاونوئیدها، نارینژین و نارینژنین هستند. طبق مطالعه سال 2014 در Advances in Nutrition، همه اینها می توانند اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی داشته باشند . فیبر و ویتامین C دو جزء در لیمو وجود دارد که می تواند به اثرات مثبت در مدیریت دیابت کمک کند: فیبر محلول و ویتامین C. ثابت شده است که رژیم های غذایی با فیبر بالا باعث کاهش قند خون می شوند . فیبر محلول همچنین می تواند با کمک به کاهش فشار خون و کلسترول و کمک به کاهش وزن به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که آسیب رادیکال های آزاد را در بدن کاهش می دهد. رادیکال های آزاد به سلول ها و غشاهای بدن آسیب می رسانند. بسیاری از افراد مبتلا به دیابت سطوح پایینی از ویتامین C دارند. از آنجا که ویتامین C به تولید کلاژن کمک می کند، به حفظ یکپارچگی دیواره رگ ها کمک می کند و می تواند برای افرادی که مشکلات گردش خون و آسیب شریانی دارند مفید باشد. برخی از مطالعات نشان داده اند که ویتامین C ممکن است به کاهش سطح قند خون ناشتا، تری گلیسیرید، کلسترول و التهاب کمک کند. 4  حتی ممکن است مقاومت به انسولین را بهبود بخشد . به خاطر داشته باشید مصرف بیش از حد ویتامین C، به خصوص از مکمل ها، ممکن است مضر باشد.

خواص آبلیمو برای سلامتی بدن

خواص آبلیمو برای سلامتی بدن منشاء دقیق لیمو ناشناخته است، اما شواهد مستند از ارزش آن به 2000 سال قبل بازمی‌گردد. درخت لیمو که نوعی گیاه مرکبات است در مناطق نیمه گرمسیری و گرمسیری می روید. بیشتر لیموها در کشورهای مدیترانه ای، کالیفرنیا و فلوریدا کشت می شوند که در تمام طول سال لیموی تازه را به سوپرمارکت ها عرضه می کنند.
آب لیمو کاربردهای بی شماری دارد، از آشپزی گرفته تا دارویی. لیمو در دسرها، نوشیدنی ها و به عنوان چاشنی غذاهای گوشتی و ماهی استفاده می شود. آب لیمو یک پاک کننده و لکه بر طبیعی است. روغن لیمو عطر را برای عطرها، صابون ها و کرم های پوست فراهم می کند.

صدها سال است که از آب لیمو در پزشکی استفاده می شود. مردم از آب لیمو برای پیشگیری از ویروس استفاده می کنند و آن را با عسل و زنجبیل به عنوان یک درمان موثر سرماخوردگی مخلوط می کنند. ترکیبات ضد باکتری موجود در لیمو می تواند عفونت های دهان مانند التهاب لثه را درمان کند و به عنوان یک ملین در سیستم گوارشی عمل کند.

اطلاعات تغذیه یک قاشق غذاخوری آب لیمو حاوی:

  1. کالری: 3
  2. پروتئین: 0
  3. کربوهیدرات: 1 گرم
  4. فیبر: 0 گرم
  5. شکر: 0 گرم

آب لیمو منبع عالی ویتامین C است. مطالعات نشان داده است که ویتامین C یک ماده مغذی حیاتی در پیشگیری از بسیاری از بیماری های مدرن است. ویتامین C در تشکیل استخوان، ترمیم بافت همبند و سلامت لثه ضروری است. همچنین به سیستم ایمنی بدن کمک می کند تا با عفونت ها مبارزه کند و از آسیب رادیکال های آزاد سلول ها محافظت می کند. محققان دریافته‌ اند که درمان ویتامین C با تقویت دیواره سرخرگ‌ ها به پیشگیری از تصلب شرایین کمک می‌ کند و در درمان ناباروری و اختلالات عصبی مانند آلزایمر مفید است.

فواید بالقوه آب لیمو برای سلامتی
آب لیمو یک منبع غنی از فیتوکمیکال های مفید است و اثرات متعددی برای سلامتی دارد. تحقیقات چندین فواید بالقوه برای سلامتی نوشیدن آب لیمو را پیدا کرده است:

  • اثرات ضد باکتریایی
    آب لیمو دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است. ترکیبات گیاهی موجود در کنسانتره آب لیمو به طور موثری رشد سالمونلا، استافیلوکوک و عفونت کاندیدا را در یک مطالعه مهار کرد. همچنین در برابر یک باکتری خاص مقاوم به آنتی بیوتیک که باعث ذات الریه و عفونت خون می شود، موثر بود.
  • فشار خون پایین
    محققان ژاپنی به بررسی رابطه احتمالی بین مصرف آب لیمو و فشار خون پرداختند. آنها یک رابطه معکوس پیدا کردند، به این معنی که هر چه آزمودنی آب لیمو بیشتری مصرف کند، فشار خون آنها کاهش می یابد. تحقیقات بیشتری برای تعیین اینکه چرا ترکیبات آب لیمو ممکن است فشار خون را کاهش دهد، مورد نیاز است.

درمان بیماری های پوستی با آبلیمو خانگی

لیمو ها برای اضافه کردن طعم تلخ به دستور پخت مرغ، غذاهای پخته شده و البته کوکتل عالی هستند. با این حال، قدرت فوق العاده لیمو پیامد هایی فراتر از آشپزخانه دارند. لیمو می تواند فواید فوق العاده ای برای رژیم زیبایی شما داشته باشد. لیمو حاوی آلفا هیدروکسی اسید است که روی پوست شما معجزه می کند. آنها دارای خواص ضد باکتریایی طبیعی نیز هستند و لیمو را برای درمان آکنه بسیار موثر می کند. این معجزه‌ گران کوچک زرد منبع فراوانی از ویتامین C، منیزیم و پتاسیم هستند. این مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها ظاهر و سلامت پوست، ناخن و مو را بهبود می بخشند.

استفاده از لیمو برای آکنه فواید لیمو برای پوست چیست؟
درمان آکنه و از بین بردن جوش های سر سیاه مرکبات دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی هستند که لیمو برای آکنه را به یک درمان جایگزین شگفت انگیز برای محصولات تجاری تبدیل می کند. این کار به سادگی برش دادن لیمو و مالیدن آن روی نواحی آسیب دیده صورتتان است. برای درمان جوش های سر سیاه می توانید چند قطره عسل را روی نصف یک لیمو ترش اضافه کنید و آن را به قسمت هایی که جوش های سر سیاه دارید بمالید. اجازه دهید محلول به مدت پنج تا ده دقیقه بماند و سپس آن را با آب سرد بشویید.

لکه ها و لکه های تیره را روشن کنید لکه های صورت شرم آور هستند و می توانند به شدت سرسخت باشند. خوشبختانه، اسید سیتریک موجود در آب لیمو می تواند به تدریج لکه ها را محو کند و رنگ پوست شما را یکدست کند. سعی کنید از قرار گرفتن آب لیمو در هر گونه بریدگی یا خراش باز روی صورت خود اجتناب کنید

جلوگیری از چرب شدن پوست
پوست چرب یک مشکل زیبایی فوق العاده رایج و بسیار آزاردهنده است. روش‌ های مختلفی برای از بین بردن درخشش پیشانی، بینی و چانه وجود دارد که بسیاری از آنها موفق نبودند. هر چقدر هم که احمقانه به نظر می رسد، حتی ملین ها نیز به عنوان وسیله ای برای کاهش چربی پوست معرفی شده اند. نگران نباشید، لازم نیست آنقدر دور بروید! کشیدن یک سواب پنبه ای آغشته به آب لیمو یک راه آسان و موثر برای خشک کردن روغن اضافی است. سعی کنید این روش را قبل از خواب انجام دهید. صبح که از خواب بیدار شدید صورت خود را بشویید. این تکنیک به جلوگیری از چربی بیش از حد پوست کمک می کند.

تسکین لب های ترک خورده
شما از درد همراه با لب های خشک و ترک خورده آگاه هستید. ناگفته نماند که از شرمساری که پوست مرده از روی لب شما جدا می شود. یک لایه بردار یک شبه برای لب های ترک خورده را می توان از چیزی بیشتر از یک لیموی برش خورده ایجاد کرد. میوه را روی لب های خود بمالید، سپس صبح روز بعد آن را بشویید. آب لیمو سلول های مرده پوست را از بین می برد و لب های شما را فوق العاده نرم می کند.

خرید مستقیم آبلیمو طبیعی

خرید مستقیم  آبلیمو طبیعی همانطور که در بخش اول در رابطه با تولیدات انواع آبلیمو ترش صنعتی صحبت کردیم گفتیم که ما انواع مختلفی از این محصولات را به تولید می رسانیم و به صورت مستقیم به مشتریان ارائه می‌کنیم شما عزیزان نیز برای خرید این محصول از تمامی نگرانی ها و دغدغه های خود را کنار بگذارید و بدون واسطه و به صورت مستقیم به ما مراجعه کنید و یک خرید مستقیم را به صورت ویژه از ما داشته باشید.

خرید بدون واسطه و مستقیم می‌تواند این امکان را به مشتریان عزیز بدهد تا آنها بتوانند انواع مختلفی از آبلیمو درجه 1 را به صورت تضمینی از ما خریداری کنند خرید تضمینی می تواند این شرایط را برای مشتریان فراهم آورد تا آنها بتوانند انواع محصولات را به صورت پر کیفیت و همچنین با قیمت کاملا مناسب و به قیمت تولیدی از ما خریداری کنند و احساس یک خرید خوب را از ما تجربه کنند.

صادر کنندگان آبلیمو طبیعی اعلاء

ما علاوه بر اینکه نیاز مشتریان داخلی را تامین می کنیم به شکل قابل توجهی توانسته‌ایم به بسیاری از نیاز مشتریان خارجی و یا مشتریان جهان رسیدگی به عمل آوریم با فعالیتهای مهم و ارزشمندی که ما از خودمان به جا گذاشته ایم سبب شده تا بسیاری از مشتریان از سایر کشورهای دیگر نیز به ما جذب شوند و خرید های متنوعی را به صورت پرکیفیت از ما داشته باشند.

بنابراین ما به عنوان صادرکنندگان انواع آبلیمو طبیعی اعلا هستیم که علاوه بر محصولاتی که ارائه دادیم آبلیمو پالپ دار را نیز به سایر کشورهای دیگر صادر می‌کنیم باید دقت داشته باشید که صادرات ما نیز همانند فروش داخلی به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه است که محصولات را به صورت عمده با مزایای فراوان به مشتریان ارائه می کند.

قیمت فروش آبلیمو طبیعی

قیمت فروش  آبلیمو طبیعی یکی از مهم ترین مزایای آبلیمو طبیعی این است که با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان ارائه می گردد مشتریان عزیز برای این که بتوانند از قیمت این محصول بهره مند شوند نیاز است تا اینکه با کارشناسان فروش ما به صورت اینترنتی از طریق این سایت همراه باشند تا بتوانند از قیمت انواع آبلیمو طبیعی بهره باخبر گردند.

قیمت این محصولات به صورت کامل متنوع می باشد و علت آن هم به این دلیل است که انواع گوناگون آبلیمو طبیعی آماده ارائه خدمت به شما می باشد اما به دلیل اینکه ما خودمان تولیدکننده این محصولات هستیم قیمت آنها را به گونه‌ای محاسبه کردیم که شما هر یک از آنها را که پسند کردید می توانید با قیمت مناسب و مقرون به صرفه از ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما