خرید بی واسطه مرغوب ترین لیمو عمانی ورقه ای

فروشگاه آنلاین ما یکی از بزرگترین مراکز عرضه کننده لیمو عمانی ورقه ای مرغوب به شمار می رود. لیمو عمانی ورقه ای، امروزه یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات تولید شده در کشور می‌باشد که از آن در انواع خورشت ها و غذاها بعنوان چاشنی استفاده می‌شود.

خرید از مجموعه ما به صورت بی واسطه صورت می گیرد، که باعث کاهش قیمت نهایی لیمو می شود. تولید کنندگان لیمو را بعد از برداشت، با استفاده از دستگاه مخصوص ورقه ای کرده و خشک می‌کنند، سپس آن ها را بسته بندی کرده و به فروش می‌رسانند. خرید مستقیم لیمو خشک ورقه ای از تولید کننده سود بیشتری دارد، چون واسطه ها بین تولید کنندگان و خریداران حذف می گردند.

خرید بی واسطه مرغوب ترین لیمو عمانی ورقه ای

آشنایی با فرایند صادرات پودر لیمو عمانی سیاه

آشنایی با فرایند صادرات پودر لیمو عمانی سیاه

پودر لیمو خشک عمانی، از جمله محصولاتی است که در کشورمان تولید، بسته بندی و راهی بازارهای داخلی و خارجی می شود. صادرات پودر لیمو خشک، هم از استان های شمالی و هم از جنوب کشور انجام می گیرد. استان فارس علی الخصوص شهرستان جهرم به عنوان قطب تولید لیمو ترش و لیمو خشک در سراسر ایران شناخته شده است. در این استان سالانه مقدار زیادی لیمو ترش برداشت می شود، که آن را با دستگاه پیشرفته صنعتی خشک کرده و به صورت فله ای و بسته بندی عرضه می کنند.

پودر لیمو عمانی از لیمو سیاه به دست می آید. این نوع لیمو مصرف تازه خوری ندارد، بخاطر همین آن را در آفتاب خشک می کنند و سپس پودر لیمو را به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار می دهند. پودر لیمو عمانی یا همان لیمو سیاه یکی از ادویه جات پر مصرف در ایران و سایر کشورها می باشد. به همین خاطر سالانه مقادیر زیادی پودر لیمو عمانی سیاه از ایران به کشورهایی مثل عراق، روسیه، ترکیه و هندوستان صادر می شود که از این بین، بیشترین میزان صادرات پودر لیمو به کشور عراق انجام می شود.

صادر کنندگان باید در نظر داشته باشند، که برای صادر کردن پودر لیمو، باید به بسته بندی محصول بسیار اهمیت بدهند، این مسئله در بازاریابی و مشتری پسند بودن ارقام صادراتی بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین باید دقت داسته باشند که لیبل روی بسته بندی ها حتما به زبان کشور مقصد باشد و این برچسب ها حاوی اطلاعات محصول صادر شده باشند.

بزرگترین تولیدکننده لیمو عمانی ورقه ای در ایران

بزرگترین تولیدکننده لیمو عمانی ورقه ای در ایران

مجموعه ما، این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده که لیمو عمانی ورقه ای مورد نیاز خود را به روش اینترنتی و با صرف کمترین زمان و هزینه خریداری کنند. ما لیموها را به صورت کاملاً بهداشتی و به وسیله ماشین های پیشرفته ورقه ای کرده و خشک می کنیم. در مرحله بعد، این لیموهای ورقه ای شده را به صورت کاملا استاندارد و با رعایت کامل اصول بهداشتی بسته بندی کرده و در اختیار خریداران قرار می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما