خرید لیمو خشک جهرم

لیمو یکی از مرکباتی است که خشک شده آن بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و در پخت غذاها استفاده می شود و طعم و بوی فوق العاده ای به غذا می دهد و علاوه بر موارد آشپزی بصورت دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که در شهر جهرم نوع باکیفیت آن بصورت اسلایس شده و درسته بصورت فله و خرده تولید می شود.

اگر خواهان خرید لیمو خشک جهرم هستید می توانید بصورت مستقیم با ما در تماس باشید تا با بسته بندی مناسب و بهداشتی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید لیمو خشک جهرم

لیمو خشک منبع غنی از ویتامین C

لیمو خشک منبع غنی از ویتامین C لیمو حاوی سطوح بالایی از ویتامین C، ویتامین P، ویتامین‌های B کمپلکس، کلسیم، آهن، منیزیم و فیبر است و در طول تاریخ برای اهداف دارویی خود استفاده شده است.

لیمو فواید سلامتی دارد که شامل درمان عفونت گلو، تب، خونریزی داخلی، سوختگی و فشار خون بالا می‌شود. آنها به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند و یکی از بهترین تصفیه کننده های طبیعی خون در نظر گرفته می شوند.

لیمو خشک اولین میوه غنی از ویتامین C است که توسط انسان کشف شد. میزان ویتامین C لیموی تازه 22 میلی گرم در 100 گرم است.در میان تمام میوه ها و سبزیجات، لیمو یکی از غنی ترین منابع ویتامین C است. رادیکال های آزاد می توانند در بیماری هایی مانند سرطان، بیماری های قلبی و آرتروز مضر باشند.

لیمو به محصولات پخته شده، سس ها، سس های سالاد، مارینادها، نوشیدنی ها و دسرها طعم می بخشد و همچنین منبع خوبی از ویتامین C است.

30 میلی گرم لیمو منبع مورد اعتماد ویتامین C است. ویتامین C برای سلامتی ضروری است و کمبود آن می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود. تقویت سیستم ایمنی بدن؛ مرکباتی مانند لیمو خشک که سرشار از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها هستند ممکن است به تقویت سیستم ایمنی در برابر میکروب هایی که باعث سرماخوردگی و آنفولانزا می شوند کمک کنند.

یک بررسی نشان داد که اگرچه مکمل‌های ویتامین C باعث کاهش بروز سرماخوردگی در جمعیت نمی‌شوند، اما ممکن است به کاهش مدت زمان سرماخوردگی کمک کنند. ویتامین C موجود در لیمو خشک ممکن است به تقویت ایمنی در افرادی که تحت فعالیت بدنی شدید هستند کمک کند.

سفارش عمده لیمو خشک جهرم

سفارش عمده لیمو خشک جهرم ما تولید کننده معتبر و صادر کننده لیمو خشک طبیعی فله ای و عمده شده در جهرم هستیم. لیموی خشک کامل نیز به نام لیمو عمانی است که برای طعم دادن استفاده می شود. از لیمو خشک برای انواع خورشت ها نیز استفاده می شود که قیمت لیمو خشک اسلایس شده کمی بالاتر از لیمو خشک درسته است.

امروزه استفاده از روش های آسان برای سفارش محصولات، سایت های آنلاین بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته، که سایت ما نیز یکی از محل های فروش آنلاین لیمو خشک عمده می باشد که قیمت های عرضه کننده ما پایین تر از قیمت لیمو خشک در بازار است، برای سفارش لیمو خشک با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما