شرکت پخش لیمو ترش زرد

لیمو ترش زرد یکی از انواع میوه های خوشمزه و سالم می باشد. لیمو ترش تازه را می توان آبگیری کرد و به آن کمی عسل یا شکر اضافه کرد و به عنوان نوشیدنی سالم و بی ضرر استفاده کرد، این میوه رنگ های سبز و زرد دارد و هر کدام دارای خواص خاص خود هستند و در برنامه غذایی خانوارها استفاده می شود، چون سرشار از ویتامین و مواد مغذی می باشد.

شرکت پخش لیمو ترش زرد

بررسی تفاوت های لیمو ترش سبز و زرد

بررسی تفاوت های لیمو ترش سبز و زرد لیمو ترش در طب سنتی بسیار کاربرد دارد و توسط پزشکان توصیه می شود، دو نوع لیمو وجود دارد: لیمو زرد معمولا بیشتر در کنار غذا ها سرو می شود و بر سر سفره گذاشته می شود و در کار کباب ترکی محشر می باشد، اما لیمو سبز را بیشتر برای تهیه لیمو عمانی مورد استفاده قرار می دهند. ابتدا لیمو را به صورت دستی یا توسط دستگاه های خشک کننده خشک می کنند و تا به رنگ قهوه ای در بیاید که یکی از چاشنی های استفاده شده در خورشت ها و آب گوشت می باشد .
بیشتر بخوانید: لیمو ترش هرمزگان

لیمو چه لیمو ترش زرد و چه لیمو ترش سبز هردو جز میوه های مفید و سالم هستند و برای بدن ضروری می باشند. باغداران سعی در تولید هر دو گونه این لیمو دارند و آن ها را برای توزیع در بازار تولید می کنند و مشتریان زیادی دارد، در بازار مغازه های زیادی برای گرفتن آب لیمو به وجود آمده اند و لیمو ترش سبز را آبگیری می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند و این مراکز هم به مردم خدمت رسانی می کنند و هم درآمد خوبی کسب می کنند.

قیمت خرید لیمو ترش زرد

قیمت خرید لیمو ترش زرد قیمت خرید لیمو ترش زرد بسیار مناسب می باشد و چندان گران نیست از طریق سایت های اینترنتی می توان ابتدا اطلاعاتی را در مورد خواص لیمو و فواید آن برای سلامتی به دست آورد و همچنین می توان از طریق سایت های معتبر سفارش خرید داد و در کمترین زمان آن را تحویل گرفت و مورد استفاده قرار داد و در زمان نیز صرفه جویی کرد، لیمو ترش سبز برای تهیه لیمو عمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

ضرر لیمو عمانی نسبت به لیمو ترش سبز و زرد این است که آن را خشک می کنند و همین خشک کردن باعث می شود عطر و طعم لیمو از دست برود و رنگ آن هم به شکل قهوه ای در بیاید و استفاده زیاد از لیمو عمانی برای سلامتی خوب نیست و مشکلاتی را به همراه دارد، چرا که در فرآیند خشک کردن آن یک سری افزودنی ها به آن اضافه می شود که برای مدت زمان بیشتری بتوان از آن استفاده کرد. کارخانه ها لیمو عمانی را در قالب بسته های بزرگ و کوچک تهیه می کنند که جهت فروش و صادرات به خارج از کشور می باشد و برای مشتریان ساکن در کشورهای اروپایی صادر می شود و طرفداران زیادی دارد و برای تولید کننده نیز بسیار خوب است چرا که سود زیادی می تواند به دست آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما