فروش اینترنتی اسلایس سنگی در معتبرترین مراکز

فروش اینترنتی اسلایس سنگی در معتبرترین مراکز صورت میگیرد و برای دسترسی به آنها میتوان از طریق جستجو کردن در اینترنت اقدام کرد این مراکز تلاش میکنند محصول با کیفیت در بسته بندی های متفاوت به صورت عمده و جزئی در اختیار خریدار قرار دهند. قیمت عمده این محصولات به نسبت خرید خرده و جزئی بسیار بصرفه تر است.

فروش اینترنتی اسلایس سنگی در معتبرترین مراکز

میزان سود حاصل از تولید اسلایس سنگی

میزان سود حاصل از تولید اسلایس سنگی میزان سود حاصل از تولید اسلایس سنگی معمولا بین 30 تا50 درصد است و میزان فروش بیشتر بستگی به عواملی چون کیفیت، بسته بندی، تازگی و…. دارد. اسلایس سنگی کاربرد های زیادی دارد مثلا بعنوان چاشنی غذاها استفاده می شود یا برای طعم دهی دمنوش ها وچای و غیره استفاده می شود.

اسلایس سنگی از لیمو ترش بدست می آید و خواص بسیار زیادی دارد در ادامه با برخی از خواص بی نظیر آن آشنا خواهیم شد؛

  • بهبود مشکلات گوارشی
  • پیشگیری از سنگ کلیه
  • سرشار از ویتامین c
  • جلوگیری از پیری پوست
  • سلامت قلب
  • بهبود سلامت استخوان
  • کمک به بهبود سردرد
  • مفید برای زنان باردار
  • از استرس و اضطراب میکاهد

اسلایس سنگی را میتوان در خانه هم تهیه کرد ما به شما روش تهیه اسلایس سنگی را آموزش خواهیم داد؛ دو روش برای خشک کردن لیمو ترش در منزل وجود دارد روش اول خشک کردن در آفتاب که در این روش نمیتوان لیمو هارا برش داد چون سیاه میشنود و حتما باید سالم و درسته آنها را خشک کنید اول لیموها را خوب بشویید و خشک کنید و آنها را روی سینی بچینید برای جلوگیری از گرد و غبار میتوانید روی آن را تور بیندازید لیموها معمولا بین پنج تا شش روز خشک میشوند. روش دوم خشک کردن در فر می باشد که در این روش پس از شستشوی لیمو ها و جدا کردن لیموهای خراب آنها را به ورقه های نازک برش می دهیم و آب های اضافی آن را می گیریم سپس آنها روی سینی فر قرار می دهیم و به مدت شش ساعت با کمترین درجه فر یعنی حداکثر 70 درجه خشک می کنیم.

قیمت باورنکردنی اسلایس سنگی در بازار ایران

قیمت باورنکردنی اسلایس سنگی در بازار ایران قیمت باور نکردنی اسلایس سنگی در بازار ایران توجه خریداران داخلی و خارجی زیادی را جلب می کند. تمامی لیموهای مورد استفاده در تولید اسلایس لیمو ایرانی هستند و به هیچ وجه از لیموهای خارجی استفاده نمیکنند. لیمو ترش در مناطق گرمسیر کشور بیشتر رشد می کند وبهترین لیمو ترش را شهرهای میناب و جهرم تولید می کنند لیموهای ایرانی به نسبت لیمو های خارجی ریزتر هستند ولی خواص بیشتر و همچنین کیفیت بالاتری دارند.

برای خرید اسلایس سنگی عمده و جزئی میتوان به صورت مستقیم و یا از طریق خرید اینترنتی اقدام کرد. تولید کنندگان اسلایس سنگی در سراسر کشور در تلاشند محصولی با کیفیت و تازه و همچنین با قیمت مناسب در بسته بندی های شیک به دست مشتریان خود برسانند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما