فروش بدون واسطه آبلیموی طبیعی با کمترین قیمت

لیمو یکی از بهترین میوه های فصل پاییز می باشد که از گذشته تا کنون آبلیموی طبیعی تولید شده از لیموی تازه مورد علاقه مردم ایرانی بوده است. آبلیموی طبیعی معمولا به عنوان طعم دهنده در سالاد،چاشنی خورشت و یا تهیه شربت مورد استفاده قرار می گیرد.جدای از اینکه خاصیت های درمانی زیادی دارد، یک آنتی اکسیدان بسیار قوی در برابر سرطان است. تولید کنندگان آبلیموی طبیعی به منظور تولید و عرضه بدون واسطه و ارزان آبلیموی با کیفیت می بایست از لیموی تازه و ارگانیک استفاده کنند که این مهم هم به نفع تولید کننده و هم به نفع مصرف کننده می باشد. به علاوه آبلیمو های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده اما آبلیموهای شرکتی به خاطر اینکه زیر نظر سازمان استاندارد تولید می شوند کیفیت این محصولات، مورد برسی قرار می گیرد.

شایان ذکر است که ۲۵ درصد از آب های مرکبات از جمله آب لیمو،آب نارنج،آب غوره از شهر شیراز تامین می شود، به همین علت خرید و فروش بدون واسطه آبلیموی طبیعی با کمترین قیمت در شیراز ممکن است.

فروش بدون واسطه آبلیموی طبیعی با کمترین قیمت

بررسی هزینه گمرک آبلیمو

بررسی هزینه گمرک آبلیمو کشور ما به دلیل اینکه توانسته باغ های درختان لیمو را پرورش دهد و به تولید انبوه برساند توانسته است که آبلیموی طبیعی را علاوه بر تامین نیاز های کشور خود به کشور های اروپایی مانند آلمان،روسیه،اتریش و … و همچنین به کشور های عربی مانند عربستان،عراق،کویت و …صادر کند. البته به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی مناسب آبلیمو های طبیعی، ایران توانسته است مشتری های راضی و وفاداری از کشور های همسایه داشته باشد. حال اگر این کشور بخواهد آبلیموی وارداتی را از گمرک ترخیص کند، هزینه های بیشتری را متقبل خواهد شد که برای یک خانواده ایرانی اصلا به صرفه نیست، ضمن اینکه کیفیت آبلیموی خارجی با آبلیموی ایرانی برابری نمی کند و شاید مورد پسند خانوار ایرانی قرار نگیرد. البته ترخیص آبلیموی طبیعی از گمرک خود نیز دارای قوانین و مقررات خاص خود می باشد که نیاز به اخذ مجوز از وزارت بهداشت دارد.

بزرگترین تولیدکننده های آبلیموی طبیعی در ایران

بزرگترین تولیدکننده های آبلیموی طبیعی در ایران آبلیمو یکی از چاشنی هایی است که هم به صورت سنتی در خانه و هم به صورت صنعتی در کارخانه های بزرگ تولید می شوند. در این بین فواید آبلیموی شیرازی بر هیچ کس پوشیده نیست و به جرئت می توان گفت آبلیموی شیراز از بالاترین کیفیت در ایران برخوردار است. در کشور ما تولید کنندگان آبلیموی طبیعی بسیار زیاد هستند اما تنها تعداد محدودی از شرکت ها توانسته اند برند سازی کرده و فروش بالایی داشته باشند. بزرگترین تولید کننده های آبلیموی طبیعی در ایران همیشه در صدد این بوده اند که بهترین آبلیموی طبیعی را به بازار عرضه کنند به همین دلیل توانسته اند در این زمینه موفق باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما