فروش عمده آبلیمو درجه1

آب لیمو، محصولی است که از گرفتن آب میوه لیمو ترش به دست می آید. خواص فراوانی داشته، به عنوان یک چاشنی خوش طعم و در تهیه انواع غذا، سس و… استفاده می شود. به علت تولید بالای لیموترش در ایران، فروش عمده آبلیمو نیز در کشورمان رونق دارد. برای تهیه عمده آبلیمو بهتر است به مراکز فروش ابلیمو درجه ۱ مراجعه کنید. زیرا این مراکز آبلیمو را به طور مستقیم و با قیمت ارزان به دست مصرف کننده می رسانند.

فروش عمده آبلیمو درجه1

مصرف آبلیمو برای پیشگیری از سرطان‌ها

مصرف آبلیمو برای پیشگیری از سرطان‌ها آیا می دانید چرا متخصصان تغذیه تاکید فراوانی بر استفاده از آبلیموی طبیعی دارند؟ در مطلب زیر ما فقط به یکی از خواص بی شمار آبلیمو که پیشگیری از انواع سرطان است، خواهیم پرداخت.

تحقیقات زیادی در مورد خواص ضد سرطانی لیموترش انجام شده است. این تحقیقات ثابت کرده اند که مرکبات لیمونوئید دار به ویژه آب لیموترش توانایی مقابله با سرطان‌های مانند سرطان سینه را دارند. البته ویژگی ضد سرطانی لیموترش فقط به دلیل وجود لیمونوئیدها نیست.

ماده ی دیگری به نام کومارین نیز به وفور در لیموترش وجود دارد. این ماده جلوی تولید رادیکال‌های آزاد ( عامل اصلی بروز سرطان ) را می گیرد و از بروز سرطان جلوگیری می کند. آبلیمو همچنین سرشار از پلی‌فنول است که انتی اکسیدانی قوی محسوب شده و تاثیر مثبتی در از بین بردن سلول‌های سرطانی دارد.

غیر از خواص آبلیمو بر پیشگیری از سرطان، مطالعات زیاد دیگری نشان دهنده تاثیر لیمونوئیدها بر بالا رفتن خود تخریب شوندگی سلول‌های سرطانی است. برای بهره مند شدن از این تاثیر لیمونوئیدها مصرف یک لیوان آب لیموترش به صورت روزانه توصیه می شود. پیشگیری و درمان سرطان هایی چون سینه، دهان، معده، ریه، کولون و انواع سرطان ها در کودکان از تاثیرات مثبت آبلیموی طبیعی در بدن انسان است.

همان طور که می دانید سرطان نوعی بیماری است که به دلیل فعالیت رادیکال‌های آزاد در بدن به وجود می آید. رادیکال های آزاد موجب تخریب سلول های سالم بدن می شود. پژوهش ها نشان می دهد، ۲۲ ترکیب ضد سرطانی در لیمو ترش وجود دارد. علاوه بر این ویتامین های مختلف موجود در آب لیمو ترش، مانند ویتامین ث و انواع آنتی‌ اکسیدان‌های موجود در آبلیمو در بهبود اختلال‌های سلولی موثر است؛ در نتیجه مصرف آب لیموترش و استفاده از آن در رژیم غذایی یکی از عادات غذایی در سبک زندگی سالم است.

سفارش خرید عمده آبلیمو

سفارش خرید عمده آبلیمو به علت تولید بالای میوه ی لیمو ترش در کشورمان، تولید آبلیموی طبیعی و مصرف آن نیز در کشورمان دارای رونق زیادی است. لازم به ذکر است که در ایران مراکز متعددی برای سفارش عمده آبلیمو طبیعی وجود دارد. اگر خریدار قصد خرید عمده آبلیمو ارزان و باکیفیت دارد، بهتر است برای سفارش خرید به مراکز عمده این محصول مراجعه کند‌.

این مراکز با خرید مستقیم و بی‌واسطه آبلیموی طبیعی این محصول را به قیمتی ارزان تر از بازار و کیفیت عالی به دست خریدار خواهد رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما