فروش عمده لیمو عمانی جهرم درجه 1

فروش عمده لیمو عمانی جهرم درجه ١ به صورت گسترده انجام می شود که در اینصورت محصول در انواع و اقسام مختلفی در دسترس مشتریان قرار می گیرد و مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود نمونه دلخواه را انتخاب نموده و خریدی قابل اطمینان و رضایت بخش داشته باشند. این میوه خشک دارای کیفیت بالا و طعم منحصر به فردی است که به دلیل محبوبیت بالا از خریداران زیادی برخوردار است.

فروش عمده لیمو عمانی جهرم درجه 1

مصرف لیمو عمانی چه خواصی دارد؟

مصرف لیمو عمانی چه خواصی دارد؟ ویتامین‌ها، فیبر و ترکیبات گیاهی موجود در لیمو عمانی می‌توانند فواید سلامتی ضروری را ارائه دهند. پالپ، پوست و آب آن سرشار از ویتامین‌هایی هستند که سیستم ایمنی را تحریک کرده و خطر ابتلا به بیماری‌ها را کاهش می‌دهند. فیبر غذایی محلول در لیمو باعث بهبود هضم غذا می شود.

لیمو عمانی حاوی حدود 31 گرم ویتامین C است که تقریباً دو برابر مقدار ویتامین C مورد نیاز شما در رژیم غذایی روزانه است. ویتامین C همراه با تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند با مصرف منظم خطر سکته و بیماری های قلبی را کاهش دهد. همچنین حاوی سطوح بالایی از فیبر غذایی است که می تواند با کاهش LDL یا LDL کلسترول، خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

لیمو عمانی حاوی مقادیر زیادی فیبر غذایی است. فیبر، به ویژه فیبر محلول، می تواند به کاهش یبوست و انواع دیگر مشکلات گوارشی کمک کند. فیبر پکتین موجود در آن در دستگاه گوارش منبسط می شود و باعث می شود سریعتر و طولانی تر احساس سیری کنید. این میوه خشک اغلب به عنوان یک ابزار موثر کاهش وزن و مدیریت وزن معرفی می شود.

در حالی که لیمو عمانی ببری حاوی مقادیر زیادی آهن نیست، اما می تواند به بدن شما کمک کند تا آهن بیشتری را از غذاهای گیاهی در رژیم غذایی شما جذب کند. حفظ سطح مناسب آهن به پیشگیری از کم خونی کمک می کند، جایی که تعداد گلبول های قرمز خون کمتر از حد متوسط ​​است که اغلب به دلیل کمبود آهن است. این میوه خشک طعم ترش خود را از اسید سیتریک فراوان بدست می آورد که به جلوگیری از سنگ کلیه کمک می کند

قیمت خرید لیمو عمانی جهرم

قیمت خرید لیمو عمانی جهرم قیمت خرید لیمو عمانی فله جهرم بسته به گونه لیمویی که از آن تهیه شده متفاوت می باشد و نمونه های درجه یک از لیموهای درشت و آبدار بدست آمده است و نسبت به نمونه های کوچکتر قیمت های بالاتری خواهد داشت. این لیمو بسته به طریق خشک شدن نیز دارای رنگ های مختلفی بوده و نمونه های آفتاب خشک رنگ تیره تر و نمونه های سایه خشک که با دستگاه خشک شده رنگ روشن تری دارد به همین دلیل قیمت ها نیز مختلف می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما