فروش لیمو خشک ورقه ای درجه یک

لیمو خشک ورقه ای درجه یک، یکی از فراورده هایی است که از لیموی تازه تهیه می شود. به علت مزایای فراوانی که برای بدن ما دارد استفاده از این محصول توصیه می شود. از لیموخشک ورقه ای برای طعم دادن و بالا بردن ارزش غذایی در خورشت ها استفاده می شود. در مرکز فروش لیمو خشک ورقه ای، این فراورده با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

فروش لیمو خشک ورقه ای درجه یک

آشنایی با فرایند تولید لیموخشک ورقه ای

آشنایی با فرایند تولید لیموخشک ورقه ای لیمو را می توان به صورت درسته خشک کرد و یا به صورت ورقه ای تهیه کرد و در مصارف گوناگون استفاده کرد برای تهیه انواع لیمو ورقه ای، روش های مختلفی موجود است که در اینجا می آوریم:

• تهیه لیمو خشک ورقه ای به وسیله نور خورشید یا بخاری: برای تهیه لیمو خشک ورقه ای با این روش، ابتدا لیموها را بشویید و یک شبانه روز در آب خیس، نگه داری نمایید و در طی این مدت چند بار، آب آن را عوض کنید و آب تازه بریزید. سپس آنها را به صورت ورقه های نازک، برش دهید و دانه آنها را دور بریزید سپس ورقه ها را روی سینی استیل بچینید و در مقابل نور خورشید و یا بخاری قرار دهید تا کاملا خشک شود.

• تهیه لیمو خشک ورقه ای به وسیله دستگاه خشک کن: در این روش نیز پس از شستشوی لیموی تازه و بعد از قرار دادن آن به مدت ۲۴ ساعت در آب، آنها را از اب بیرون کشیده و خشک کنید و سپس ورقه ورقه کنید و آنها را روی سینی خشک کن، چیده و در دمای ۱۲۵ درجه سانتیگراد به مدت ۱۰ ساعت خشک نمایید.

• تهیه لیموخشک ورقه ای با فر: در این روش نیز بعد از شستن لیمو و نگه داری در آب به مدت ۲۴ ساعت، آنهارا آبکش کرده و فر را روشن کنید و روی سینی فر را با کاغذ پارچمنت پوشانده و ورقه های لیمو را بچینید سپس حدود ۴ ساعت در فر قرار دهید وگاهی ورقه ها را زیر و رو کنید تا خوب خشک شوند. پس از آن، فر را خاموش کرده و اجازه می دهیم یک شب در فر خاموش بماند. لیمو خشک ورقه ای شما آماده می باشد و می توانید در ظروف دربسته یا شیشه نگهداری کنید.

نکاتی برای مصرف لیمو خشک

نکاتی برای مصرف لیمو خشک برای اینکه لیموی تازه را به مدت طولانی استفاده کنند و از خواص بی نظیر آن برخوردار شوند آن را کامل و یا به صورت ورقه ای، خشک می کنند یا از آن پودر لیمو تهیه می نمایند. از آنجا که مواد غذایی از حساسیت ویژه ای برخوردار می باشد چون با سلامت انسانها ارتباط دارد به همین دلیل باید به نکاتی در هنگام خرید و یا نگهداری آنها توجه کنیم. لیموخشک از چاشنی های خوشمزه، غذای ما ایرانی ها می باشد اما در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای عربی نیز استفاده می شود.

برای خرید این اقلام از خریدن لیمو خشک فله و بدون بسته بندی اجتناب کنید و همچنین سعی کنید آنها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. بعد از خرید و در هنگام مصرف، ابتدا دانه های آنها را خالی کرده و در آب قرار دهید تا تلخی آنها گرفته شود و سپس در خورشت در حال پخت بریزید. عمده موارد مصرف لیموخشک برای پخت غذاهای ایرانی در پخت خورشت قورمه سبزی و قیمه می باشد.

فروشگاه انواع فروش لیمو خشک ورقه ای

فروشگاه انواع فروش لیمو خشک ورقه ای در فروشگاه مرکزی، بهترین انواع لیمو خشک ورقه ای به فروش می رسد. در هنگام تولید این لیمو خشک های با کیفیت در کارخانه‌، تمام دستورالعمل های بهداشتی رعایت شده و در بسته بندی های مناسب قرار داده می شوند و برای عرضه به فروشگاه مرکزی منتقل می شوند همکاران ما برای اینکه این محصول منحصربه فرد با قیمت مناسبی به دست مشتری برسد؛ اقدام به خرید حجم بالایی از این محصول با قیمت بسیار ارزان می کنند و در این مسیر به حذف واسطه ها و هزینه های اضافی می پردازند.

شما نیز می توانید برای تهیه این محصول به صورت حضوری یا اینترنتی به ما مراجعه کنید و این محصول را در حجم بالا خریداری نمایید. به علت عرضه بی واسطه این محصول، قیمت لیمو خشک ورقه‌ای در مرکز فروشگاهی ما، ارزان تر از قیمت بازار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما