فروش لیمو عمانی سفید

در حقیقت خصوصیات لیمو عمانی سفید، بسیار شبیه به سایر میوه های تلخ است؛ زیرا پوست و پالپ آن ها شبیه به هم است. اگر چه رنگ و طعم آن کاملاً مخالف است، به خصوص اگر آن را با نماینده ترین میوه خانواده، یعنی پرتقال مقایسه کنیم. همچنین تنها به صورت تازه در زمینه غذا مصرف می شود. آب آن به عنوان چاشنی سوپ، نوشیدنی، سالاد، غذاهای ماهی و صدها فرآورده قنادی استفاده می شود.

فروش لیمو عمانی سفید

خصوصیات ظاهری لیمو عمانی سبز

خصوصیات ظاهری لیمو عمانی سبز در واقع لیمو، گرد و کمی کشیده است که از خانواده مرکبات بوده و به همین دلیل بسیاری از ویژگی های دیگر گونه های مرکبات را دارد. به طور مثال پوست ضخیم، پالپ زرد کم رنگ، آبدار و با طعم اسیدی است. به گور ها تقسیم شده است. پوست زرد و به خصوص در زمان رسیدن روشن است. درختی کوچک به ارتفاع حدود 6 متر چند ساله با برگ های تو رفته و نوک تیز است. همچنین کیفیت آن نیازی به کیفیت خاک ندارد، به همین دلیل است که هم در خاک های ماسه ای و هم خاک های رسی ایستاده است.

درخت لیمو نسبت به درختان پرتقال، ماندارین یا گریپ فروت نسبت به سرما، یخبندان و دمای بالا بسیار حساس است. همچنین به گل ها بزرگ و ارغوانی به صورت گل آذین دسته بندی می شوند. شایان ذکر است از آن به صورت تازه برای پخت و پز استفاده می شود و از آب آن در صنعت استفاده می شود. برای صنعت داروسازی، این ماده خام برای بسیاری از تولید کنندگان دارو است و در خانه از آن برای درمان‌ های خانگی مختلف استفاده می‌ شود.

یک ویژگی وجود دارد که درخت لیمو را از بقیه مرکبات متمایز می کند؛ در سال بیش از یک بار گل می دهد، یعنی درختان لیمو دوباره گل می دهند. در یک درخت می توانیم لیمو را در مراحل مختلف رشد پیدا کنیم. این پدیده به ما این امکان را داده است که با کنترل تولید مقداری لیمو در فصلی از سال که کمیاب است به دست آوریم. علاوه بر این با کنترل گلدهی، می توان لیمو را برای مدت طولانی بدون افت کیفیت نگهداری کرد.


در حقیقت لیمو دارای خواص متعددی است؛ سیستم ایمنی بدن را تقویت و احیا می کند، متابولیسم کلسیم را برای استخوان ها و دندان ها فعال می کند، خونریزی ها را درمان و جوان می کند و همچنین به رژیم ها کمک می کند. با این وجود، به عنوان یک میوه بسیار پرانرژی، نباید به افراد مسن و کسانی که در شرایط عصبی حاد هستند داده شود.

خرید آنلاین لیمو عمانی سفید

خرید آنلاین لیمو عمانی سفید شایان به ذکر است خرید لیمو عمانی عمده از شرکت ما، سبب می شود قیمت لیمو عمانی تازه خیلی به صرقه تر باشد. از طرفی فروش مستقیم و بدون واسطه نیز به کاهش قیمت کمک به سزایی کرده است. شما مشتریان عزیز می توانید از پشتیبان سایت ما مشاوره رایگان دریافت فرمایید تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما