فروش ویژه آبلیمو شیشه ای

فروش ویژه آبلیمو شیشه ای سبب شده که مشتری خریدی قابل اطمینان و رضایت بخش داشته باشد چون علاوه بر اینکه محصول را عمده تهیه می کند توانسته آن را مستقیم بدست آورد. در اینصورت با کاهش هزینه های اولیه خود سودش را افزایش داده و آبلیمو را نیز خالص و بهداشتی تهیه می کند چون کیفیت محصول تضمین شده می باشد.

فروش ویژه آبلیمو شیشه ای

آبلیمو موثر بر درمان سرماخوردگی

آبلیمو موثر بر درمان سرماخوردگی لیمو دارای اثرات ضد عفونی کننده و قابض است و بنابراین می توان از آن برای درمان گلودرد استفاده کرد. به دلیل وجود مقدار زیادی ویتامین C در لیمو، مصرف آن باعث افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن می شود. برای افراد مبتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی، مخلوط کردن آب لیموی تازه با عسل در یک لیوان آب گرم بسیار مفید است. همچنین آب لیمو باعث کاهش تب در بیماران می شود.

لیمو حاوی مواد معدنی و ترکیبات زیادی مانند اسید سیتریک، کلسیم، منیزیم، ویتامین C و فلاونوئیدها است. پکتین و لیموناد آن چیزی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و با عفونت مبارزه می کند. طبیعتی خنک و خشک دارد و سرشار از آنتی اکسیدان ها، فلاونوئیدها، ویتامین A، تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، ویتامین B کمپلکس، فولات، ویتامین C، آهن، کلسیم، پتاسیم، مس، منگنز، منیزیم، فسفر، روی، فیبر و آب می باشد.

این میوه در دو نوع سبز و زرد عرضه می شود اولین و بارزترین تفاوت لیمو سبز و زرد در رنگ آنهاست. لیمو ترش معمولاً زرد روشن و لیموی شیرازی به رنگ سبز است. لیمو سبز کوچکتر و گردتر از لیمو زرد است. لیمو سبز و زرد طعمی نزدیک به هم دارند و طعم ترش دارند، اما لیمو زرد طعم کمی شیرین تر و لیمو سبز طعم تلخی دارد. لیمو سبز گاهی ترش تر از لیمو زرد در نظر گرفته می شود. از هر دوی این لیموها می توان در غذا، سالاد، سوپ، سس و … استفاده کرد، لیمو زرد برای تهیه غذاهای شیرین بیشتر از لیمو سبز استفاده می شود زیرا طعم کمی شیرینی دارد.

لیموترش یکی از مرکبات است که حاوی مقدار کمی کالری است و از فیبر ساخته شده است. لیموترش با استفاده از مخلوطی از یک فنجان آب گرم و شیرین به دلیل وجود اسید سیتریک و ترکیبات فنولیک می تواند باعث چربی سوزی خود به خود و در نتیجه لاغری و کاهش وزن شود. همچنین استفاده از مخلوط لیموترش و عسل با معده خالی برای کاهش وزن و لاغری مفید است.

پخش عمده آبلیمو شیشه ای

پخش عمده آبلیمو شیشه ای پخش عمده آبلیمو صادراتی شیشه ای در بازار به صورت گسترده انجام می شود و به صورت عمده و مستقیم نیز در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می گیرد که به دلیل تنوع در وزن ها نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود. فروش آبلیمو شیراز در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از اهداف اصلی مشتریان است که با این وجود خریدار می تواند با رضایت کاملی خرید کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما