فروش ویژه لیمو ترش شیرازی

فروش ویژه لیمو ترش شیرازی به این معنی است که محصول با مرغوبیت بالا و قیمت استثنایی در اختیار مشتریان گذاشته می شود که این می تواند به جذب هر خریداری کمک کند لیمو ترش میوه ایی خوش طعم می باشد که نه تنها برای تندرستی بدن مفید است بلکه می تواند به پاک سازی پوست و درمان بسیاری از مشکلات پوستی کمک کند به طور مثال آب لیمو ترش می تواند به درمان پوست های چرب کمک کند و چربی اضافی پوست را از بین ببرد.

فروش ویژه لیمو ترش شیرازی

لیمو یک عامل برای جلوگیری از لخته شدن خون

لیمو یک عامل برای جلوگیری از لخته شدن خون لیمو یک عامل برای جلوگیری از لخته شدن خون می باشد چون خاصیت تصفیه کنندگی خون را دارد و باعث پاک سازی خون می شود. علاوه بر این لیمو ترش خاصیت های فراوان دیگری هم برای سلامتی بدن دارد به عنوان نمونه برای رفع التهابات مخاط دهانی و آفت ها می توانید از ترکیب عسل و لیمو استفاده کنید. برای ضد عفونی کردن مخاط و پاک سازی میکروب ها از بدن فوق العاده می باشد سرشار از ویتامین ث است و موجب تقویت بدن می شود.

خاصیت ضد عفونی کنندگی قوی، خاصیت ضد اسیدیته معده و خاصیت قلیایی دارد و این ها به دلیل اسیدی بودن آن می باشد. برای کاهش تب می توانید نصف لیوان آب، آب لیمو تازه و کمی عسل را با هم ترکیب و میل نمایید برای درمان گلو درد و ورم گلو کافی است ترکیب آب گرم و لیموترش را در گلو خود غرغره کنید برای درمان گرفتگی بینی باید چند قطره آب لیمو تازه شده را با آب ترکیب و داخل بینی خود بریزید‌.

برای رفع ورم معده و روده باید لیمو ترش را با هسته و پوست له کنید و با یک قاشق عسل و یک لیوان آب سرد ترکیب و میل نمایید برای درمان خونریزی بینی کافی است یک تکه پنبه را با آب لیمو ترش آغشته و روی بینی خود قرار دهید. برای درمان حالت تهوع خانم های باردار مفید است به درمان کم خونی کمک می کند چون ویتامین ث دارد باعث جذب آهن سبزیجات، حبوبات و غلات به بدن می شود. لیمو ترش غذا را خوش طعم و پر خاصیت می کند.لیمو عمانی برای اسهال مفید است چون لیمو ترش خاصیت ضد باکتری دارد و می تواند باکتری هایی که باعث اسهال شده اند را از بین ببرد.

بازار توزیع لیمو ترش شیرازی

بازار توزیع لیمو ترش شیرازی بازار توزیع لیمو ترش شیرازی به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است.چون روشی راحت و کم هزینه برای ارائه محصول به بازارهای سراسر کشور می باشد. علاوه بر این ارزش غذایی لیمو ترش باعث شده بازار توزیع پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • ویتامین ث و ویتامین ب
  • ویتامین آ و پتاسیم
  • فسفر و منیزیم
  • کلسیم و آهن
  • اسید سکوربیک و اسید سیتریک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما