قیمت ارزان آبلیمو بسته بندی

آبلیمو از لیمو های تازه تهیه می شود و به قیمت ارزان در کاخانه ها به فروش می رسد، آبلیمو حاصل دسترنج کشاورزان زحمت کش است که کارخانه داران آنها را از باغات تهیه می کنند، وارد چرخه آبلیمو سازی می کنند و آنها را به صورت بسته بندی یا فله ای به فروش می رسانند. خریداران عمده آبلیمو، بیشتر سوپر مارکت ها و فروشگاه ها هستند و مردم می توانند آبلیموی تازه را از این مکان ها تهیه کرده و مورد مصرف قرار دهند. قیمت آبلیمو بسته بندی شده به مراتب به صرفه تر است.

قیمت ارزان آبلیمو بسته بندی

خواص شگفت انگیز آبلیمو برای سلامتی

خواص شگفت انگیز آبلیمو برای سلامتی لیمو ترش و آبلیموی آن خاصیت های فراوانی دارد، از جمله: ویتامین سی، پتاسیم، منیزیم و کلسیم از ویتامین های بارز آن است و اما خاصیت آبلیمو: جوان سازی پوست، کاهش وزن، کمک به هضم غذا، پایین آوردن سطح کلسترول خون، فشار خون منظم، تقویت قلب، کاهش دیابت. آبلیمو خواص زیادی دارد، که به چند نکته اشاره کردیم.

لیمو یکی از مرکباتی است که بیشتر در مناطق گرمسیری رشد می کند، لیمو در غذا هم خاصیت های فراوانی دارد و جز اصلی بیشتر غذا هاست و چاشنی بیشتر غذا ها لیمو و آبلیمو است. آبلیمو علاوه بر غذا یک محصول دارویی هم هست و در صنعت دارو سازی کاربرد فراوانی دارد یکی از درمان های دارویی آبلیمو ضد سرما خوردگی بودن آن است.

علاوه بر دارو سازی آبلیمو در صنعت آرایشی هم کاربرد دارد و یک لکه بر قوی به شمار میرود و پاک کننده پوست هم هست، ترکیبات ضد باکتریایی لیمو یک ضد عفونت قوی است. لیمو التهابات لثه را کاهش میدهد و محکم کننده دندان است، عفونت های لثه و دندان را درمان میکند.

آبلیمو و شربت آن در تابستان به عنوان یک محافظت کننده از گرما زدگی است، تشنگی را بر طرف می کند و بدن را شاداب می کند که در این میان، ابلیمو تازه شیشه ای ماندگاری بالا تری نسبت به بقیه دارد.

فروش مستقیم آبلیمو بسته بندی

فروش مستقیم آبلیمو بسته بندی مرکز فروش آبلیمو بسته بندی فروشگاه ها و سوپر مارکت هاست، و هر کسی بسته به نیازش میتواند تهیه کند. این روز ها بیشتر از آبلیموی ارگانیک استفاده می شود و فروش بسیار بالای هم دارد، آبلیموی ارگانیک به دلیل نداشتن مواد نگه دارنده خاصیت بسیار زیادی دارد.

مرکز فروش آبلیموی تازه شهر جهرم است که از آن در سراسر کشور استقبال می شود و بسیار پر فروش است یکی دیگر از محصولات پر طرفدار آبلیمو سنگی است، که کاربرد های فراوانی دارد. آبلیمو ارگانیک به صورت دستی انجام می شود و توسط دستگاه های چرخی‌ یا دستگاه های دستی که بیشتر مغازه ها به آن روی آورده اند و آبلیموی تازه به دست مشتریان می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما