قیمت ارزان لیمو مرغوب در شیراز

قیمت لیمو در شیراز، ممکن است با نقاط دیگر کشور کمی متفاوت باشد زیرا این شهر مهد لیموی کشور بوده و لیموی مرغوب در آن به وفور یافت می شود. قیمت ارزان لیمو مرغوب در شیراز باعث شده است که افراد تصمیم بگیرند نیاز خود را به این محصول از منبع آن تامین نموده و لیموی مرغوب را به صورت مستقیم و بی واسطه از تولید کنندگان آن خریداری نمایند.

قیمت ارزان لیمو مرغوب در شیراز

خواص لیمو ترش از نظر طب سنتی

خواص لیمو ترش از نظر طب سنتی لیموترش که طعم دهنده ای مطبوع در فرهنگ غذایی و آشپزی کشورمان است خواص درمانی بسیاری نیز دارد که طب سنتی و طب نوین هر دو روی آن توافق دارند. از نظر طب نوین لیمو که سرشار از ویتامین سی می باشد برای تقویت سیستم ایمنی بدن مناسب است.

طب سنتی نیز معتقد است طبع لیمو ترش سرد و خشک بوده و بر اساس همین دیدگاه برای بهبود گرمازدگی و تب مناسب است. به این منظور نوشیدن شربت آبلیموی تازه نیز توصیه می شود. برای درمان زکام و گلودرد نیز ترکیب عسل و آب لیمو شفابخش بوده و تاثیر شگرفی دارد.

آب لیمو ترش از بین برنده چربی است و از این رو سفارش شده است که به همراه غذاهای چرب و سنگین میل شود زیرا هم به هضم غذا کمک کرده و احساس سنگینی را از بین می برد و هم موجب عدم جذب چربی شده و تنظیم وزن و تناسب اندام را به همراه خواهد داشت.

علاوه بر موارد ذکر شده از نظر طب سنتی آب لیمو ترش برای رقیق شدن خون، تصفیه خون، کبد و بهبود عملکرد قلب مفید است اما جالب این جاست که طب سنتی فواید لیمو ترش را تنها در آب آن خلاصه نکرده و معتقد است بوی لیموترش نیز کاهنده فشار خون است و پوست آن در درمان پوکی استخوان، بیماری های قلبی، آرتریت روماتوئید، دیابت و لطافت پوست موثر است.

خرید بدون واسطه لیمو مرغوب در شیراز

خرید بدون واسطه لیمو مرغوب در شیراز لیمو ترش شیرازی که گرد، سبز و کوچک تر از لیمو ترش است و طعم آب آن نیز ترش تر بوده و کمی به تلخی می زند اما بسیار محبوب است و خرید و فروش لیمو شیراز در فصل برداشت این میوه بسیار رایج است و در دورترین نقاط کشور نیز هوادار دارد.

بسیاری از افراد تمایل دارند به مرکز پخش لیمو ترش شیراز متصل شده و لیموی مورد نیاز خود را به صورت مستقیم تهیه کنند. چنانچه شما نیز به دنبال خرید بدون واسطه لیمو مرغوب در شیراز هستید نیاز نیست شال و کلاه کرده و به شیراز سفر کنید، کافیست با عوامل و کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و این محصول را بدون زحمت دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما