قیمت استثنائی گرد لیمو عمانی اعلا

گرد لیمو عمانی از آسیاب شدن لیموخشک به دست می آید. این محصول، یک ادویه ترش محسوب می شود که از آن برای مزه دار کردن غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن طعمی عالی به غذایتان می دهد. خصوصا اضافه کردن آن به خورشت هایی چون قیمه و قورمه کولاک می کند. با مراجعه به فروشگاه مرکزی، بهترین ها را از ما بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گرد لیمو عمانی درجه یک اعلا با ما تماس بگیرید.

قیمت استثنائی گرد لیمو عمانی اعلا

سه فایده شگفت انگیز پودر لیمو عمانی

سه فایده شگفت انگیز پودر لیمو عمانی پودر لیمو عمانی خواص بی شماری برای ما دارد. مصرف این محصول با دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی سلامتی ما را تضمین می کند. شما هم برای برخورداری از مزایای آن می توانید این محصول را امتحان کنید و از فواید شگفت انگیز آن برخوردار شوید. از جمله فواید آن می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

• سلامت قلب: پودر لیمو دارای پتاسیم فراوان می باشد و پتاسیم، برای سلامت قلب بسیار مفید است به همین دلیل است که با مصرف گرد لیمو، فشار خون تنظیم شده و با تقویت کردن عضلات قلب، بیماری های قلبی و عروقی کاهش می یابد.

• مفید برای زنان در دوران بعد از زایمان: همان گونه که می دانیم زنان در طی دوران بارداری یک سری از عناصر را از دست می دهند بنابراین نیاز می باشد ماده ای جایگزین که سرشار از ویتامین و مواد معدنی می باشد استفاده شود تا مقداری از این عناصر از دست رفته تامین شود. بکی از ویتامین های ضروری، ویتامینC می باشد که در گرد لیمو هم موجود است و برای تقویت سیستم ایمنی بسیار سودمند می باشد.

• مفید برای معده و روده: در ترکیب پودر لیمو، ماده ای وجود دارد که برای درمان ناراحتی های معده و روده مفید می باشد و مصرف آن در غذاها می تواند هضم غذا را آسان کند و همچنین با بهبود حرکات روده برای رفع یبوست و یا اسهال موثر باشد.

مرکز تولید گرد لیمو عمانی اعلا

مرکز تولید گرد لیمو عمانی اعلا در مرکز تولید گرد لیمو عمانی اعلا، بهترین و مرغوب ترین پودر لیمو تولید می شود. همکاران ما به صورت مستقیم به باغدار مراجعه می کنند و با خرید حجم زیادی از محصول با قیمت بسیار نازل، آن را به کارخانه انتقال می دهند. لیموها را در کارخانه و در طی فرایندی، خشک و پودر می کنند و بارها در بخش کنترل کیفیت آزمایش می کنند و سپس تحت نظارت ظابطین بهداشت به تایید نهایی رسیده و برای انجام تولید در حجم انبوه آماده می شود.

این محصول هم به صورت فله و هم به صورت پودر لیمو عمانی بسته بندی در بازار مشاهده می شود. شما می توانید برای خرید آنها به قیمت تولیدی به مراکز فروش مستقیم ما مراجعه کنید. برای این منظور می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما