قیمت خرید آبلیمو تهران

خیلی از ماها برای طعم دادن به غذا و یا حتی در سالاد و یا شربت، از آبلیمو استفاده می کنیم. از آبلیمو هم برای عطر و طعم بی نظیرش و هم فواید فراوانش برای سلامتی به وفور استفاده می شود. شما می توانید به فروشگاه مرکزی مراجعه کنید و بهترین ها را از ما بخواهید‌. در فروشگاه مرکزی، قیمت آبلیمو تهران، ارزان تر از قیمت بازار آزاد می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه کنید.

قیمت خرید آبلیمو تهران

بررسی مزایای آبلیمو برای سلامت بدن

 بررسی مزایای آبلیمو برای سلامت بدن از آبلیمو به علت دارا بودن مواد مغذی و ویتامین ها در موارد مختلف استفاده می شود. در اینجا به ذکر چند نمونه از مزایای آن برای سلامت بدن می پردازیم که عبارتند از:

  1. جوان سازی پوست: به علت وجود ویتامین E و آنتی اکسیدان فراوان در آبلیمو، می توان از ان برای حفظ و شادابی پوست استفاده کرد. زیرا مصرف آن، پوست را هیدراته کرده و در تقویت کلاژن سازی کمک می کند.
  2. بهبود هضم: به علت اینکه لیمو ماده ای اسیدی دارد و در هنگام مصرف خوراکی آن با بزاق ترکیب می شود در زودتر هضم شدن غذا موثر می باشد. در آبلیمو، فلاونوئیدهای می باشد که آنزیم های گوارشی را تحریک کرده و برای رفع یبوست و سوزش سر دل نیز مفید است.
  3. جنگ با عفونت: ویتامین C ‌و آنتی اکسیدان موجود در آبلیمو برای تقویت سیستم ایمنی موثر بوده و از بدن در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کند. شما می توانید برای این منظور و برای دوری از سرماخوردگی و آنفولانزا در فصول سرد از آبلیمو استفاده کنید‌.
  4. کمک به کاهش وزن: آبلیمو دارای اسید سیتریک بوده و این ماده، سوخت و ساز بدن را افزایش داده و سبب می شود کالری بیشتری سوزانده شود. مصرف آبلیمو در کنار ورزش و فعالیت بدنی می تواند برای کنترل وزن و تناسب اندام کارایی داشته باشد.
  5. کاهش بیماری قلبی: منیزیم و پتاسیم فراوان در لیمو سبب کاهش کلسترول و فشار خون می شود چرا که فشار خون بالا سبب می شود رگ های خونی، تنگ و باریک شود و در نتیجه خطر حمله قلبی و مغزی افزایش یابد بنابراین می توان از آبلیمو بهره گرفت.

فروش عمده آبلیمو تهران

فروش عمده آبلیمو تهران فروش عمده آبلیمو تک نفره و آبلیمو صنعتی تهران در فروشگاه مرکزی انجام می گیرد. همکاران ما با مراجعه مستقیم به شرکت تولید کننده، این محصول را در تناژ بالا و با قیمت بسیار ارزان خریداری می کنند و پس از حذف هزینه ها تا حد امکان، محصولی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه تر از قیمت بازار به مشتری ارائه می کنند.

شما نیز می توانید برای خرید آن به صورت حضوری به ما مراجعه کرده و این محصول را در حجم عمده خریداری نمایید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید و با مراجعه به فروشگاه آنلاین، محصول با کیفیت عالی را سفارش داده و منتظر بمانیپ تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما ارسال کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما