قیمت خرید آبلیمو محلی

قیمت آبلیمو محلی نسبت به نوع صنعتی آن به دلیل تازگی و ارگانیک بودن مواد اولیه بالاتر است و مصرف کنندگان بیشتری دارد.

آبلیمو و سرکه سیب در اصفهان یکی از طبیعی ترین انواع اسانس های میوه ای محسوب می شود که به صورت مایع در بازار با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب عرضه می شود و مشتریان عزیز می توانند به صورت بسته بندی شده آن را خریداری نمایند.

قیمت خرید آبلیمو محلی

آبلیمو موثر در درمان سرماخوردگی

آبلیمو موثر در درمان سرماخوردگی آبلیمو شرکتی یکی از انواع آبلیمو های موجود در بازار است که با برند ها و قیمت های مختلفی عرضه می شود.

در حال حاضر آبلیموهای خانگی در انواع گوناگون با برندهای متفاوت در بازار مرکبات ایران به روش عمده و مستقیم و همچنین بدون واسطه به فروش می رسد که از جنبه صادراتی بالایی برخوردار بوده و به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارند از اهمیت زیادی در افزایش تولیدات بیشتر محصول و از همه مهمتر در زمینه پیشرفت اقتصاد کشور برخوردار می باشد.

ناگفته نماند که از ویژگی های ویژه و بارز آبلیمو خالص خانگی می توان به درجه یک بودن، کیفیت مرغوب، رنگ های متنوع به رنگ سفید، زرد، طعم ترش و غیره اشاره کرد. شایان ذکر است که از خواص آبلیمو طبیعی و سرکه لیمو می توان به خواص آنتی اکسیدانی و سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین ها و نیز املاح معدنی فراوان شامل: کلسیم، پتاسیم، فیبر، فسفر، منگنز، منیزیم، آهن، روی و مس اشاره نمود که در درمان انواع بیماری ها مانند:

۱_ناراحتی های پوستی

۲_کاهش وزن

۳_از بین بردن نفخ شکم

۴_ضد سرطان و ضد استرس

۵_درمان سرماخوردگی و انواع عفونت ها به کار برده می شود و به عنوان ضد عفونی کننده قوی در بدن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

به طور کلی لیمو میوه ای بسیار پر فایده و پر کاربرد می باشد که به گونه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله ی آن می توان به آبلیمو،لیمو ترش، لیمو خشک،مغز لیمو خشک، پرک لیمو خشک،پودر لیمو خشک،پوره ی لیمو و همچنین پوست لیمو خشک اشاره کرد.

فروش مستقیم آبلیمو محلی

فروش مستقیم آبلیمو محلی آبلیمو تک نفره امروزه یکی از چاشنی های مهم و پرطرفدار بسیاری از رستوران ها و مراکز تهیه ی غذا می باشد که با ارائه آن علاوه بر بالا بردن سلامت غذا،صرفه ی اقتصادی زیادی هم برای آن ها به دنبال دارد.

امروزه صادرات ابلیمو محلی به کشور های مختلف مانند عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان و غیره از رشد ویژه ای بهره مند است چرا که آبلیمو ایرانی به دلیل عطر و طعم و هم چنین قیمت بی نظیرش زبان زد خاص و عام در دنیا می باشد که توانسته گوی رقابت در کیفیت را از سایر کشور ها برباید به همین دلیل اکثر عمده فروشی ها وارد بازار تجارت شده اند و تا می توانند انواعی از این محصول را به شیوه های غیر مستقیم و مستقیم صادرات می کنند که تاکنون توانسته اند سرمایه های کلانی را به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما