قیمت خرید ابلیمو نیم لیتری

میوه لیمو یکی از منابع طبیعی سرشار از ویتامین است که بسیار پرفایده می باشد و استفاده از آن بسیار توصیه شده اما عدم نگه داری طولانی بودن آن باعث شده، این میوه را به صورت فراوری نگه داری کنند که هم مدت زمان مصرف و هم املاح و ویتامین های آن را حفظ می کند. یکی از این فراوری ها آبلیمو 4 لیتری می باشد به دلیل مصرف بالا، مرکز پخش درصدد توزیع آن با قیمت آبلیمو نیم لیتری مناسب هستند.

قیمت خرید ابلیمو نیم لیتری

بررسی خواص آبلیمو طبیعی برای سرماخوردگی

بررسی خواص آبلیمو طبیعی برای سرماخوردگی همان طور که می دانید سرما خوردگی از آن دسته بیماری هایی است که اغلب در اثر ضعف ایمنی بروز می کند، ضعف ایمنی می تواند در بدن عامل های مختلف داشته باشد یکی از این عامل ها، کمبود بسیاری از انواع ویتامین ها چون ویتامین های گروه B می باشد، این آنتی اکسیدان ها از جمله فاکتورهای اساسی برای داشتن سیستم ایمنی قوی می باشد که به وفور در آبلیمو یافت می شود.

آمینو اسید موجود در آبلیمو یک فاکتور مهم در پشت سر گذاشتن دوران نقاهت در سرما خوردگی می باشد که می تواند علائم بهبود را در شما به وجود آورد است.

آبلیمو و سرکه سیب تخمیری دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان، چون ویتامین C می باشد که مانع آسیب رساندن به سلول‌های بدن، می‌شود همان طور که می دانید ویتامین C نقش کلیدی در پیشگیری از سرما خوردگی، و بهبودی این بیماری دارد.

لیمو از جمله میوه هایی است که خاصیت ضد عفونی و ضد التهابی دارد و با عفونت های مختلف که ناشی از انواع ویروس، باکتری و میکروب می باشد، مبارزه می کند؛ یکی از این ویروس ها که افراد در زندگی روزمره به آن مبتلا می شوند ویروس سرما خوردگی است، که با مصرف مقدار معینی از آبلیمو و گنجاندن آن در رژیم غذایی خود، احتمال ابتلا به این بیماری را به حداقل می رسانید.

تولید عمده ابلیمو نیم لیتری

تولید عمده ابلیمو نیم لیتری این مرکز یکی از توزیع کنندگان و بازار پخش آبلیمو 1/5 لیتری می باشد که در حجم های متفاوت و در بسته بندی بهداشتی عرضه می‌گردد. به دلیل مورد علاقه بودن این چاشنی که در بیشتر غذاها و دسرها و خورشت ها که به عنوان چاشنی و طعم دهنده به مصرف می رسد، این مرکز در تلاش است با کیفیت ترین آبلیمو شیراز و مرغوب را با بهترین قیمت و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم، عرضه نماید.

بازار فروش آبلیمو نیز هم به دلیل تقاضا بالا و هم محبوبیت این محصول از نظر ارزش غذایی رو به رونق است، به طوری که این مرکز از تولید و عرضه کنندگان مرغوب ترین آبلیمو در سراسر کشور است و به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن وقت خریدار محترم سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن، محصولات خود را چه عمده و یا خرده و بسته بندی شده به دست خریدار برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما