قیمت خرید لیمو ترش کفیر

قیمت خرید لیمو ترش کفیر در بازار بسته به عوامل مختلفی مانند کیفیت و میزان تازگی مختلف است و میزان عرضه و تقاضا نیز بر نرخ اثرگذار می باشد. که با حذف واسطه و دلالان این محصول ارزانتر و باصرفه بدست مشتری می رسد. خریدار نیز می تواند ضمن اطمینانی که از اصالت و درجه کیفیت محصول دارد آن را بسیار کم هزینه و سودآور تهیه کند.

قیمت خرید لیمو ترش کفیر

لیمو ترش یک عامل برای تقویت سیستم ایمنی بدن

لیمو ترش یک عامل برای تقویت سیستم ایمنی بدن لیموترش دارای آنتی اکسیدان بالایی مانند ویتامین ث است که نقش موثری در تقویت سیستم ایمنی دارد. در نتیجه از بیماری های عفونی و ویروسی مانند سرماخوردگی و بیماری های مزمن مانند انواع سرطان ها پیشگیری می کند. همچنین دارای کربوهیدرات ها است که عمدتاً از فیبر و قندهای ساده مانند گلوکز، فروکتوز و ساکارز تشکیل شده است.

رژیم غذایی غنی از پتاسیم در لیمو ترش زینتی می تواند سطح فشار خون را کاهش دهد و اثرات مثبتی بر سلامت قلب داشته باشد. ویتامین های گروه B مانند B6 در تبدیل غذا به انرژی نقش دارند سایر ترکیبات گیاهی موجود در لیمو و سایر مرکبات ممکن است اثرات مفیدی بر سرطان، بیماری های قلبی عروقی و التهاب داشته باشند.

مواد اصلی گیاهی موجود در لیمو خشک و تازه عبارتند از: اسید سیتریک که فراوان ترین اسید آلی موجود در لیمو است که می تواند از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری کند. هسپریدین آنتی اکسیدانی است که ممکن است عروق خونی شما را تقویت کرده و از تصلب شرایین جلوگیری کند. دیوسمین آنتی اکسیدان های مورد استفاده در لیمو است که بر سیستم گردش خون تأثیر می گذارد، عضلات را تقویت می کند و التهاب مزمن رگ های خونی را کاهش می دهد.

آریوسیترین آنتی اکسیدان موجود در پوست لیموترش و آب آن است که می تواند سوزش سر دل و رفلاکس معده را تسکین دهد. این میوه مصارف بالایی دارد و جهت بهره مندی از طعم و عطرش در انواع چاشنی و غذاها استفاده می شود. همچنین جهت بالا بردن ماندگاری آن به صورت خشک شده نیز فرآوری می شود.

بازار فروش لیمو ترش کفیر

بازار فروش لیمو ترش کفیر بازار فروش لیمو ترش کفیر بسیار داغ و پر رونق است چون در این مرکز لیمو بسیار تازه و درجه یک تولید می شود. این لیمو بسیار آبدار و درشت است که به دلیل خواص بالا و مصارف زیاد مورد توجه بسیاری قرار گرفته و در بخش بزرگی از بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد. لذا خریدار می تواند آن را متناسب با نیاز خود به شکل عمده و ارزان تهیه کند.

لیمو ترش از میوه هایی است که بیشتر در آشپزی و به عنوان چاشنی استفاده می شود و به دلیل عطر و طعم عالی در غذاها بکار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما