قیمت عمده آبلیموی طبیعی شیراز

آبلیمو طبیعی محصولی است که از طریق گرفتن عصاره یا آب میوه های لیمو ترش تولید می شود و از آن در اکثر موارد به عنوان یک چاشنی برای طبخ کردن غذاهای مختلف ایرانی استفاده می گردد و خوب است بدانید این محصول خواص خیلی زیادی دارد، به روز ترین قیمت آبلیموی طبیعی شیراز در داخل مراکز عمده فروشی، بر اساس شکل بسته بندی کردن این محصول و فصل خرید آن تعیین می شود، مثلا آبلیمو در اواخر فصل تابستان خیلی ارزان تر خواهد بود.

قیمت عمده آبلیموی طبیعی شیراز

 فواید آب لیمو برای کاهش تب

 فواید آب لیمو برای کاهش تب همانطور که می دانید لیمو ترش و آبلیموی طبیعی دارای مزاج سرد هستند، به علاوه در این محصولات املاح معدنی و ویتامین هایی وجود دارد که وجود آنها برای بهره مندی از سلامتی بسیار ضروری به نظر می رسد، بر این اساس باید به این نکته اشاره نماییم که مصرف کردن آبلیمو تازه و طبیعی دارای خاصیت های خیلی زیادی برای شما عزیزان می باشد.

با توجه به مقدمه ای که خدمت شما عرض شد باید بگوییم که آب تازه و طبیعی لیمو ترش به درمان کردن بسیاری از بیماری ها یا پیشگیری نمودن از آنها کمک می نماید و همین عوامل موجب می شوند توصیه های زیادی به مصرف آب لیمو صورت بگیرد، حال اگر با ما همراه باشید با چند نمونه از این خواص آشنا می شوید:

  • یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین خاصیت های آب لیمو این است که به دلیل داشتن طبع سرد موجب پایین آمدن درجه حرارت بدن و کاهش تب می شود، همین عامل موجب می گردد که وقتی کسی به تب دچار شد و حرارت بدن او بالا رفت با استفاده کردن از آب لیمو و خوراندن چند قاشق چای خوری به فرد بیمار یا مالیدن بر روی صورت و پیشانی اش، سعی در کاهش دادن درجه تب او می کنند.
  • آبلیمو خاصیت صفرا زدایی کردن دارد و این خلط دلیل اصلی بالا رفتن حرارت داخلی بدن و تب است، از این رو مصرف این محصول می تواند به کاهش تب کمک کند.
  • خوب است بدانید که آبلیمو منبعی از ویتامین C است و این ویتامین یکی از اصلی ترین تقویت کننده های سیستم ایمنی بدن به شمار می رود، از این رو مصرف آن می تواند به سرعت تب را که یکی از علائم بروز بیماری است کاهش دهد.
  • یکی دیگر از دلایل بروز تب وجود عفونت در بدن است و آبلیموی خالص به علت خاصیت ضدعفونی کنندگی، آنتی باکتریالی و ضد میکروبی که دارد می تواند تمام علل این عارضه را برطرف کرده و به این ترتیب به فروکش کردن تب هم کمک نماید.

خواص آبلیمو طبیعی برای فشار خون

اکثرا پدران و مادران باتجربه و قدیمی به همه توصیه می کنند که از آبلیمو ترش و طبیعی برای کاهش دادن فشار خون، چربی خون و حتی قند خون استفاده کنند، بر اساس تحقیقات علمی صورت گرفته بر روی ترکیبات شیمیایی و بیولوژیکی این محصول نیز این خاصیت ها به شکل کاملا مستند تایید شده اند و امروزه حتی پزشکان متخصص نیز به افراد توصیه می کنند که از آب لیمو ترش برای سلامتی بیشتر خود استفاده کنند.

در خصوص کاهش دادن فشار خون با استفاده از آبلیمو باید به این نکته اشاره نماییم که بالا رفتن فشار خون افراد به دلیل افزایش یافتن میزان سدیم خون و رسوب کردن این ماده معدنی در بدنشان رخ می دهد، بروز این عامل موجب می شود که تعادل بین دو ماده معدنی یعنی سدیم و پتاسیم به هم خورده و در نتیجه بر فشار جریان خون اضافه شود.

اما آبلیمو به دلیل اینکه دارای میزان زیادی پتاسیم در داخل خودش است، می تواند این تعادل و هماهنگی را مجددا برقرار سازد و به این ترتیب فشار و سرعت جریان خون را به حد عادی برگرداند و با این کار از وارد آمدن فشار به دیواره رگ های قلب جلوگیری کند، در نهایت این امر به سلامتی هر چه بیشتر سیستم قلبی و عروقی انسان کمک کرده و از بروز پیدا کردن بیماری ها و حمله های قلبی در آن ها جلوگیری می کند و به افزایش طول عمر می انجامد.

پس تمام افرادی که مشکل پرفشاری خون دارند، می توانند در کنار داروهای شیمیایی خود از آبلیمو به صورت مستقیم یا محلول در آب برای کاهش آن استفاده کنند.

عوامل موثر بر کیفیت آبلیمو ارگانیک

عوامل موثر بر کیفیت آبلیمو ارگانیک تولید کننده های مختلفی به صورت سنتی یا صنعتی به تولید کردن آبلیمو در داخل کشور ما می پردازند و محصولات خود را به شکل بسته بندی های شیشه ای و پلاستیکی پلمپ شده، یا به صورت فله ای در بازار های مصرف عرضه کرده و به دست مصرف کننده های محترم ایرانی می رسانند، اما چند عامل می تواند بر روی کیفیت این محصول تاثیر داشته باشد و ارگانیک بودن آن را به ما نشان دهد، که در ادامه بیان می شوند:

  • اولین عاملی که می تواند بر روی کیفیت آبلیمو تاثیر بگذارد این است که محصول از لیمو ترش تازه، سالم و ارگانیک تولید شده باشد، برخی از تولید کننده ها متاسفانه این محصول را فقط با استفاده از اسانس و کنستانتره لیمو تولید می کنند، که فقط عطر و طعم لیمو ترش را به آن می بخشد ولی ویتامین چندانی ندارد.
  • دومین عاملی که باعث حفظ کیفیت آبلیمو می شود این است که آن را در داخل بسته بندی های شیشه ای نگهداری کنید، آبلیمو به علت طعم تند و خاصیت اسیدی که دارد ممکن است با برخی مواد مثل پلاستیک یا فلزات واکنش نشان دهد، در نتیجه قرار دادن این محصول در بطری های پلاستیکی یا ظروف فلزی چندان توصیه نمی شود و رنگ و طعم آن را عوض می کند.
  • سومین ویژگی برای حفظ مرغوبیت آبلیمو درجه 1 این است که آن را در داخل یخچال یا در یک جای خشک و خنک نگهداری کنید، بهتر است که این محصول از تابش مستقیم و شدید نور خورشید نیز دور نگه داشته شود.

عوامل موثر در قیمت آبلیمو صنعتی

آبلیمو شرکتی یا محصول کارخانه ای در بازار های خرید و فروش داخل ایران بر اساس فاکتور های مختلفی قیمت گذاری می شود، که این فاکتور ها به چند عامل مختلف بستگی دارند و ما نیز تصمیم داریم که در این بخش در مورد این عوامل با شما عزیزان صحبت کنیم و از شما نیز دعوت می کنیم که با ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید:

  1. اولین و مهم ترین عامل برای قیمت گذاری کردن آبلیمو صنعتی توجه کردن به میزان مرغوبیت و طبیعی بودن این محصول است، محصول درجه یک کاملا ارگانیک معمولا نرخ بالاتری در بازار های مصرف خواهد داشت.
  2. دومین ویژگی این است که به شکل بسته بندی نمودن و عرضه کردن این محصول توجه نمایید، به عنوان مثال آبلیمو شیشه ای با نرخ گران تری نسبت به انواع بسته بندی شده در قوطی های پلاستیکی عرضه می شود.
  3. عامل دیگری که بر روی قیمت این محصول غذایی تاثیر دارد نام تجاری، برند یا مارک آن است، این ویژگی یکی از فاکتور های تعیین میزان کیفیت محصول نیز به حساب می آید.
  4. شرکت و کشور تولید کننده محصول نیز عواملی هستند که باعث می شوند نرخ آن تغییر کند، مثلا محصولات داخلی ایران نسبت به نمونه های خارجی خیلی ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشند.
  5. در نهایت باید به فصل خرید آبلیمو، حجم سفارش و روش خرید آن نیز دقت کنید، مثلا خرید محصول در فصل برداشت لیمو ترش با هزینه کمتری صورت خواهد گرفت و برای مردم صرفه بیشتری دارد.

صادر کننده آبلیموی طبیعی شیراز

صادر کننده آبلیموی طبیعی شیراز شهر شیراز واقع در استان فارس یکی از مراکز اصلی کشت و پرورش دادن میوه خوش عطر و طعم لیمو ترش در کشور ما می باشد و همه ساله حجم بسیار زیادی آبلیموی طبیعی را تولید کرده، بسته بندی می نماید و در نهایت توسط شرکت های پخش و فروش در سطح کشور توزیع می کند تا آن را به دست تمام مصرف کننده های عزیز برساند و به تامین نیازهای مردم بپردازد.

شرکت های صادر کننده محصولات غذایی و طبیعی ایرانی، این محصول درجه یک را علاوه بر بازار های داخلی به مراجع بین المللی نیز عرضه می کنند و در حجم بسیار وسیعی در این مناطق ارائه داده و به فروش می رسانند، این بازار ها شامل اکثر کشور های همسایه ایران و حوزه خلیج فارس می شوند و تاثیر خیلی زیادی در کسب درآمد های ارزی برای ایران خواهند داشت.

از این رو آبلیموی شیرازی از محبوبیت خیلی زیادی هم در داخل کشور ما و هم منطقه خاورمیانه برخوردار است و می تواند یک منبع عالی برای درآمد زایی کشور ما تلقی شود و به همین دلیل توجه به گسترش تولید و عرضه هر چه بیشتر آن بسیار ضروری به نظر می رسد.

توزیع بی واسطه آبلیموی طبیعی شیراز

شرکت های پخش بزرگی که با کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده آبلیمو شیرازی در سطح این شهر و استان فارس همکاری می کنند، محصول تولیدی آن ها را به صورت انبوه و در داخل ظروف بزرگی خریداری می نمایند و سپس آن را به تمامی شهرها و استان های سطح کشور ارسال می کنند تا در داخل دفاتر فروش خود عرضه نموده و به شکل کلی یا جزئی فروش برسانند.

این شرکت ها با توجه به اینکه به عنوان واسطه هایی در میان مصرف کننده ها و تولید کننده ها فعالیت می کنند و محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه دیگری عرضه می نمایند، پس آن را با ارزش افزوده خیلی کم و قیمت مناسبی به فروش خواهند رساند و با این کار به افزایش رونق خرید این محصول کمک می کنند، چون تا حد زیادی از هزینه های جاری مردم کم خواهند کرد و از تورم داخلی نیز می کاهند.

پس توزیع بی واسطه آبلیمو طبیعی می تواند یک راه حل بسیار عالی برای بالا بردن سرعت و حجم خرید و فروش این محصول باشد و به این ترتیب به کسب درآمد بیشتر توسط تولید کننده ها و فروشنده ها نیز کمک خواهد شد و این روش یک راهکار عاقلانه برای کمک به بازاریابی بیشتر محصولات می باشد و از همه مهمتر اینکه به تنظیم شدن بازار های داخلی ایران هم کمک می کند و از میزان تورم آن ها می کاهد.

عرضه کننده آبلیموی طبیعی شیراز

عرضه کننده آبلیموی طبیعی شیراز فروشگاه های عرضه کننده و فروشنده آبلیموی شیرازی طبیعی، همه ساله در فصل برداشت لیمو ترش و در اواخر تابستان به سراغ کارخانه های بزرگ تولید کننده این محصول در شهر شیراز می روند و آبلیمو را با نرخ خیلی کمی از آن ها خریداری می کنند، تا آن را در کشور توزیع نموده و به دست همه مردم برسانند و موجب تسهیل امر خرید و فروش آن گردند.

این فروشگاه ها برای عرضه کردن آبلیمو از چند راه حل مختلف کمک می گیرند، این راه ها به دو دسته سنتی و جدید تقسیم بندی می شوند، راه حل سنتی فروش این است که محصول در داخل دفاتر پخش حضوری ارائه داده شود و عموم مردم برای خرید به سراغ آن ها رفته و به شکل فیزیکی در محل حاضر گردند، اما این روش دارای محدودیت ها و مشکلات خاصی است و همه مردم تمایل به انجام دادن آن ندارند.

روش جدید تری که امروزه برای خرید و فروش استفاده می شود شامل بهره گرفتن از درگاه های خرید و فروش اینترنتی می باشد، این راه حل در فضای مجازی انجام می شود، نیاز به مراجعه حضوری به مرکز فروش ندارد، خیلی سریع تر است و با زحمت کمتری هم انجام می شود و از همه مهمتر اینکه هزینه آن نیز خیلی کم است.

در ضمن افراد می توانند در هر ساعتی از شبانه روز یا هر روزی از هفته که تمایل داشتند، برای خرید این محصول از داخل خانه های خود اقدام کنند و دیگر هیچ محدودیتی برای دستیابی به فروشنده ها نخواهند داشت، پس همه حد و مرزها از میان برداشته می شوند و مردم از سهولت و رفاه بیشتری بهره مند می گردند، از این رو این راهکار امروزه بیشتر مورد پسند همه مردم قرار می گیرد.

پس ما هم با در نظر گرفتن شرایط کرونایی در داخل و خارج از ایران که باعث در پیش گرفتن قانون قرنطینه شده است، به همه مردم توصیه می کنیم که تا حد امکان برای خرید آبلیموی اصل شیراز از طریق فروشگاه ها و درگاه های آنلاین اقدام کنند و محصول را از راه دور سفارش دهند، تا نیازی به خروج از خانه نداشته باشند و به این ترتیب از خطر این بیماری در امان بمانند.

برای دستیابی به این هدف نیز در داخل همین وب سایت یک بخش برای ثبت کردن سفارش آبلیمو راه اندازی شده است و محصول به وسیله پیک یا پست در اختیار مردم قرار می گیرد، سفارش محصول به عرضه کننده ها از طریق سایر شبکه های اجتماعی یا حتی تماس تلفنی نیز انجام پذیر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما