قیمت عمده لیمو ترش درجه یک

لیمو ترش میوه ای ترش مزه و مفید است که منبعی عالی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان محسوب می شود. آنتی اکسیدان ها موادی هستند که سبب حذف رادیکال های آزاد می شوند و از بروز بیماری و سرطان جلوگیری می کنند. لازم به ذکر است قیمت لیمو ترش درجه یک به صورت عمده بر اساس عطر میوه، مقدار آب موجود در آن، صاف و بدون لکه بودن و شکل ظاهری آن تعیین می شود.

قیمت عمده لیمو ترش درجه یک

لیمو ترش سرشار از مواد مغذی

لیمو ترش سرشار از مواد مغذی لیموترش یکی از مرکبات محبوب در کل جهان است که سرشار از مواد مغذی می باشد. ما در این مطلب سعی داریم به معرفی مواد مغذی موجود در لیموترش این ماده پرفایده و پرخاصیت بپردازیم

. میوه ی لیموترش عمدتا از کربوهیدرات و آب تشکیل شده است و دارای چربی بسیار پایینی است. این میوه بسیار کم کالری است و مناسب افراد دارای اضافه وزن می باشد.

لازم به ذکر است یک لیموترش متوسط ​فقط 20 کالری انرژی دارد و میوه ای رژیمی محسوب می شود. کربوهیدرات هایی که در لیموترش موجود هستند عمدتا از قندهای ساده مانند : فروکتوز، گلوکز، ساکاروز و نیز فیبرها تشکیل شده اند. فیبر موجود در لیموترش پکتین نام دارد که این نوع فیبر های محلول می توانند با کند کردن هضم نشاسته و قند، میزان قند خون را پایین اورند.

بنابراین فیبر رژیمی پکتین یک بخش مهم از رژیم غذایی سالم محسوب شده و فواید بسیاری در حفظ سلامتی بدن دارد. لیموترش این میوه پرخاصیت سرشار از ویتامین ث می باشد. که یک آنتی اکسیدان و ویتامین ضروری برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی است و سبب سلامتی و شادابی پوست می شود. لیمو ترش همچنین سرشار از پتاسیم می باشد که می تواند سطح فشار خون را پایین بیاورد.

پتاسیم در حفظ سلامت قلب نیز عملکردی عالی دارد. ویتامین ب ۶ : ویتامین های گروه ب مانند ب ۶ که در لیموترش موجود می باشد کارشان در بدن انسان تبدیل غذا به انرژی است. لیموترش حاوی اسید سیتریک فراوان است. اسید سیتریک موجود در لیموترش تاثیر زیادی در جلو گیری از سنگ کلیه و همچنین دفع سنگ کلیه دارد.

مراجع توزیع لیمو ترش درجه یک

مراجع توزیع لیمو ترش درجه یک لیموترش تولید شده در ایران از تنوع زیادی برخوردار است مانند: لیموترش مصری و لیموترش شیراز و …..قیمت لیمو مصری با لیمو ترش شیراز تفاوت دارد و براساس نوع لیمو، کیفیت و مرغوبیت و تازگی آن تعیین می شود.

برای خرید لیموترش درجه یک و با قیمت مناسب و ارزان بهتر است به مراجع توزیع این محصول مراجعه کنید. زیرا این مراکز با حذف واسطه ها، لیمو ترش درجه یک را به قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما