قیمت عمده لیمو خشک صادراتی

لیمو و لیمو خشک فله از محصولات با ارزش باغی به شمار می رود که کشت بالایی در استان فارس دارد و به صورت فرآورده های مختلفی در بازار یافت می شود. لیمو خشک از پرمصرف ترین فرآورده های این میوه به شمار می رود و در صنایع مختلف آشپزی و شیرینی پزی از آن استفاده می شود. استعلام قیمت عمده لیمو خشک درجه یک از طریق این مرکز ممکن می باشد.

قیمت عمده لیمو خشک صادراتی

عواملی که بر قیمت لیمو ترش تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت لیمو ترش تاثیر دارد یکی از مرکباتی که از نظر اقتصادی دارای ارزش بالایی می باشد لیمو ترش جیرفت به همراه لیمو شیرین است که امروزه در تمام دنیا مصرف می شود و در صنایع مختلف نظیر آبلیمو، اسلایس لیمو، لیمو خشک، پودر لیمو، نوشابه های گازدار، طعم دهنده مواد غذایی از جمله چیپس و … به کار می رود.

عوامل زیادی در قیمت لیمو ترش تاثیرگذار می باشند که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم؛ رقم لیمو، سایز، نوع فرآوری و سالم بودن این محصول از مهم ترین معیار های تعیین کننده در قیمت این محصول می باشند. میوه لیمو ترش در کیفیت های مختلفی در بازار یافت می شود و این موضوع تاثیر گذار در قیمت این محصول است.

فساد زود هنگام لیمو ترش پس از برداشت سبب شده است این میوه برای ماندگاری بالا به اشکال مختلف فرآوری گردد؛ نوع فرآوری لیمو بستگی به جنس لیمو دارد. لیمو های عمانی که سایز کوچک دارند معمولا بدون برش و به صورت کامل خشک می شوند در حالی که لیمو سنگی بیشتر به صورت اسلایس خشک می گردد و در نهایت قیمت لیمو براساس فرآوری آن تغییر می کند.

میوه لیمو دارای درجه بندی می باشد و لیمو هایی که درجه یک می باشند معمولا دارای قیمت فروش بیشتری نیز خواهند بود، البته لیمو هایی که برای فرآوری مورد استفاده قرار می گیرند اغلب از نوع درجه دو می باشند و به همین دلیل قیمت تمام شده این محصولات فرآوری شده معقول است.

مرجع توزیع لیمو خشک صادراتی

مرجع توزیع لیمو خشک صادراتی لیمو ترش جزو اقلام صادراتی می باشد و به صورت های مختلف خام یا فرآوری شده از تقاضا زیادی برخوردار است؛ لیمو ترش در تمام فصول در بازار یافت می شود اما قیمت آن پس از برداشت ارزان تر از سایر فصول می باشد.

لیمو ترش از رقم های مختلفی تولید می شود و معمولا قیمت لیمو سنگی در بازار از سایر لیمو ها معقول تر می باشد و به هیمن خاطر نیز تقاضا برای خرید و فروش این رقم از لیمو ترش رونق زیادی پیدا کرده است.

این مرکز، لیمو خشک درجه یک را علاوه بر اینکه در بازار های کشور ایران توزیع می کند، بهترین مرجع صادرات لیمو خشک به تمام نقاط دنیا نیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما