قیمت فروش آبلیمو 1.5 لیتری

آبلیمو از خوراکی های خوش طعم و دارای عطر منحصر به فردی است که به عنوان چاشنی در آشپزی ایرانی کاربرد فراوان دارد. از این محصول برای ایجاد طعم ترش در انواع خورش، خوراک، سس، سالاد استفاده می شود. همچنین آبلیمو یک و نیم لیتری پالپ دار برای تهیه انواع نوشیدنی و شربت سنتی نیز به کار می رود.

جهت آشنایی با انواع محصولات مجموعه ما و اطلاع از قیمت آبلیمو 1.5 لیتری، می توانید به وب سایت ما مراجعه نموده و آبلیموی طبیعی را با بهترین قیمت و کیفیت درجه یک، خریداری نمایید.

قیمت فروش آبلیمو 1.5 لیتری

آبلیمو موثر در بهبود عملکرد کبد

آبلیمو موثر در بهبود عملکرد کبد کبد از اندام هایی است که در صورت تغذیه غلط، مقدار زیادی از چربی های مضر بدن را در خودش ذخیره می کند و تغذیه صحیح با انواع میوه های سالم، به ویژه لیمو ترش و آب این میوه که به نام دوست دار کبد معروف هستند؛ و سبب پاکسازی کبد و سلامت این اندام می گردند.

آبلیمو و سرکه چهار لیتری دارای ماده ای به نام اسید مالیک می باشد که این ماده از ایجاد سنگ در کبد جلوگیری نموده و به عملکرد بهتر و سلامتی کبد کمک می کند. مصرف میوه های ترش از قبیل لیمو ترش و فرآورده های آنها به علت دارا بودن مواد اسیدی گیاهی بسیار مفید، کبد را پاکسازی می کنند. این مواد اسیدی خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارند که سبب سلامت و تقویت کبد می گردند. ضمن آن که آبلیمو دارای نوعی آنزیم است که کبد را تحریک می نماید تا دفع چربی نماید. این محصول حاوی انواع کاروتنوئید ها نیز می باشد که این مواد به سلامت کبد کمک می کنند.

سفارش خرید آبلیمو 1.5 لیتری

سفارش خرید آبلیمو 1.5 لیتری برای سفارش خرید آبلیمو 1.5 لیتری مرغوب بالا بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای آبلیمو، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

جهت سفارش خرید آبلیمو 1.5 لیتری درجه یک می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله آبلیموی طبیعی و ارگانیک و اطلاع از لیست قیمت آنها، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ما نیز بهره‌مند گردید.

ضمن آن که امکان خرید آبلیمو درجه یک به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد. همچنین می توانید از مزایای خرید آبلیمو به صورت عمده و با قیمت های مناسب عمده فروشی، به همراه ارسال مطمئن کالا نیز برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما