قیمت فروش لیمو عمانی تازه

لیمو عمانی یکی از چاشنی‌های بسیار خوش طعم خاورمیانه‌ای است که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیمو عمانی تازه رنگ خردلی رنگ و طعم ترشی دارد؛ به طوری که تازه آن‌ را به‌تنهایی نمیتوان مصرف کرد.

گیاه لیمو عمانی بومی آسیای شرقی، آمریکای لاتین و بخشی از آمریکا است. این گیاه در مناطق جنوبی ایران نظیر: جهرم، بندرعباس، میناب، شیراز، کهنوج و جیرفت به‌طور فراوان کشت می‌شود.

نحوه تهیه این محصول اینگونه ‌‌‌‌‌‌‌‌است که لیموی تازه را در معرض آفتاب قرار می‌دهند تا از داخل به رنگ سیاه درآید. لیمو عمانی به صورت کوبیده شده یا سالم در بازار به فروش می‌رود.

قیمت فروش لیمو عمانی تازه

لیمو عمانی یک عامل سم زدایی بدن

لیمو عمانی یک عامل سم زدایی بدن لیمو عمانی یک ادویه مرکبات باستانی از عمان است که به دلیل خواص بسیار بالا امروزه در آشپزخانه‌ رستوران‌های بزرگ دنیا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچه لیمو تیره‌تر باشد، طعم آن هم ترش‌تر می‌شود.

یکی از دلایلی که لیمو عمانی به سرعت در سراسر دنیا محبوب شد، خاصیت درمانی و تقویتی آن است. لیمو عمانی پس از مصرف به سرعت در بدن واکنش‌های خود را آغاز می‌کند و خواص بسیار مفیدی‌را در انسان به‌جای می‌گذارد. یکی از مهم‌ترین این عوامل سم‌زدایی بدن است که لیمو به خوبی از پس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این‌کار بر‌می‌آید و یکی از مهم‌ترین دلایل خرید این محصول نیز به شمار می‌رود.

در اینجا به هشت خاصیت مهم لیمو و لیمو عمانی اشاره می‌کنیم:

  1. یکی از بهترین عامل‌های سم‌زدایی بدن است.
  2. از اکثر بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند.
  3. سیستم هضم بدن را قوت می‌بخشد.
  4. دارای خاصیت ضدسرطانی است.
  5. دارای مقدار بسیاری مواد معدنی‌ست.
  6. یک منبع عالی برای جذب ویتامین D
  7. ویتامین C را در بدن ذخیره می‌کند.
  8. بعضی از افراد برای ضدعفونی چشم مقدار بسیار اندکی لیمو ترش در چشم خود می‌ریزند.

مرکز خرید لیمو عمانی تازه

مرکز خرید لیمو عمانی تازه به دلیل استقبال مردم از لیمو خوشمزه عمانی امروزه مراکز خرید بسیاری در سراسر کشور به خرید و فروش لیمو عمانی می‌پردازند.

یکی از بهترین را‌ه‌های خرید لیمو عمانی صفرا، خرید به صورت عمده است! در این نوع خرید فروشنده محصول و همچنین خریدار معامله دوسر سودی را انجام می‌دهند؛ فروشنده محصول خوراکی خود را قبل از کهنه شدن و با تعداد بالا به فروش می‌رساند؛ همچنین خریدار تخفیف قابل قبولی را در هنگام خرید دریافت می‌کند.

به دلیل پرفروش بودن لیمو عمانی در ایران و کیفیت بالای این محصول، اکثر مراکز خرید و فروش این کالای خوشمزه دست به صادرات آن زده‌اند.

کشورهای حاشیه خلیج‌فارس یکی از بزرگ‌ترین خریداران لیمو عمانی درجه یک ایرانی هستند از جمله این کشورها میتوان به: قطر، امارات، کویت و عراق اشاره کرد که ارز هنگفتی را در کشور عزیزمان جاری می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما