قیمت لیمو خشک عمده

لیمو خشک به عنوان یک چاشنی در بسیاری از خورشت ها و غذاهای ایرانی استفاده می شود و علاوه بر اینکه طعم و ترشی بی نظیری به غذا می بخشد سرشار از خواص گوناگون است و در طب سنتی به مصرف آن توصیه شده است، حتی می توان لیمو خشک را به عنوان دمنوش یا همراه با چای و آویشن استفاده کرد و از خاصیت های آن بهره مند شد. در این مرکز لیمو خشک با استفاده از لیموهای تازه و درجه یک تولید می شود و قیمت لیمو خشک عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. می توانید در هر مقدار که می خواهید از این محصولات با کیفیت سفارش دهید.

قیمت لیمو خشک عمده

آشنایی با ارزش غذایی لیمو خشک

آشنایی با ارزش غذایی لیمو خشک برش های خشک شده لیمو، امکان استفاده از خواص بی نظیر این میوه را در تمام فصول سال مهیا می کنند، زیرا لیمو یک میوه ی فصلی است و تازه ی آن همیشه در دسترس نیست.

لیمو خشک برای استفاده در غذا و دمنوش، چای، به عنوان تزئین در انواع نوشیدنی و دسر و… بسیار مناسب است زیرا شکر افزوده ندارد و از سلامت بالایی برخوردار است. خشک شدن لیمو در دمای پایین تمام خواص تغذیه ای لیمو را حفظ کرده و به بدن فرد مصرف کننده می رساند.

لیمو خشک ارزش تغذیه ای بالایی دارد، از جمله ویتامین C که به میزان چشمگیری در لیمو یافت شده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند علی الخصوص در فصول سرد می تواند از بیماری هایی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری کند، لیمو خشک ارگانیک و سالم اسیدهای آلی و فلاونوئیدهای مورد نیاز بدن را تامین می کند. لیمو انرژی بخش است و سوخت و ساز بدن را بالا می برد، کربوهیدرات ها و فیبر از دیگر مواد معدنی مهمی هستند که در لیمو خشک به وفور وجود دارند.

بنابراین سعی کتید همیشه لیمو خشک را در سبد غذایی تان داشته باشید و در کنار غذاهای مختلف سرو کنید. به لطف اعتماد شما این مجموعه توانسته تولیدات خود را به دور دست ترین نقاط کشور هم ارسال کند، و قیمت لیمو خشک در تهران و دیگر شهرها را تا حد زیادی کنترل کرده و امکان خرید برای تمام اقشار را فراهم نماید.

خرید بدون واسطه لیمو خشک عمده

خرید بدون واسطه لیمو خشک عمده برای خرید مستقیم و بدون واسطه لیمو خشک عمده کافی ست از طریق راه های ارتباطی که در خدمت شما قرار گرفته با این مجموعه در ارتباط باشید و با مشورت گرفتن از کارشناسان ما سفارشات خود را اعم از لیمو خشک، لیمو پرک شده، آبلیمو، لیمو خشک عمانی و…ثبت نمایید و در اسرع وقت در شهر و محل مورد نظر دریافت نمایید. این شرکت با فروش لیمو عمانی خشک و دیگر محصولات به صورت عمده این تولیدات با کیفیت و استاندارد را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما