قیمت لیمو خشک فله ای

قیمت انواع مختلف لیمو خشک فله ای در بازار بر اساس فاکتورهای مختلفی سنجیده می شود. مهم ترین این فاکتورها شامل: کیفیت، نحوه عرضه و نوع جنس به کار رفته در ساخت این محصولات می باشد. نرخ قیمت این محصولات به گونه ایی می باشد که همه افراد جامعه توانایی خرید و سفارش آن را دارا می باشند. برای اطلاع از نمایندگی فروش لیمو خشک فله، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از میزان خرید و فروش این محصول در بورس این کالا در ایران، مطلع شوید.

قیمت لیمو خشک فله ای

مواد تشکیل دهنده لیمو خشک

 مواد تشکیل دهنده لیمو خشک

لیموی خشک، یکی از فرآورده‌های لیمو است. در این روش، لیمو به تکه‌های کوچک تر تبدیل و خشک می‌شود. در انتخاب این میوه خشک باید دقت شود که رطوبت و ضخامت کافی داشته باشد؛ زیرا لیموی خشک شده با ضخامت و رطوبت کم، طعم واقعی لیمو را در هنگام خوردن ایجاد نمی‌کند. لیموترش، میوه‌ی درخت لیمو و از مرکباتی است که در مناطق گرمسیری می‌روید. همچنین لقب شاه میوه‌های گرمسیری را به خود اختصاص داده است.

این میوه‌ی خوش رایحه، در آشپزی به خصوص در طبخ گوشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیمو عمانی تازه، رنگ خردلی داشته و بسیار ترش است، به‌طوریکه تازه‌اش را معمولاً نمی‌توان به‌تنهایی مصرف نمود. بنابراین آن را در آفتاب خشک می‌کنند تا داخل آن به رنگ سیاه درآید. رنگ پوسته ی خارجی این محصول، از زرد قهوه‌ای تا سیاه بوده و آنرا به‌صورت چاشنی در غذا مورد استفاده قرار می‌دهند. لیمو عمانی به‌صورت گرد کوبیده‌شده یا درسته عرضه می‌شود.

لیمو خشک دارای ویتامین هایی مانند؛ ویتامین C و B می باشد که برای آزاد کردن انرژی از چربی‌ها، پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها مورد نیاز است. این ویتامین، اعمال متابولیکی مختلفی را در سیستم اعصاب، سلول‌های عصبی، خونی و عضلات انجام می‌دهد. همجنین این ویتامین برای رشد بچه‌ها و باروری در بزرگسالان ضروری می باشد. بنابراین لیمو خشک برای اسفاده این افراد توصیه می شود.

نحوه تولید لیمو خشک باکیفیت

نحوه تولید لیمو خشک باکیفیت

رایج ترین روش خشک‌ کردن لیمو، استفاده از نور خورشید می باشد. در این روش نمی‌ توان لیمو را برش زد، زیرا رنگ آن سیاه می‌شود. ابتدا لیمو ها را به خوبی بشویید و سپس آن‌ ها را به مدت یک روز در آب خیس نمایید و در این مدت چند بار آب آن را عوض کنید تا تلخی پوست از لیمو گرفته شود و بعد از این مدت آبکش نمایید. استفاده از دستگاه خشک کن میوه، با حذف آب درون میوهف از فساد آن جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت و ماندگاری محصول در طولانی مدت می‌شود.

برای تهیه لیموترش خشک شده ورقه‌ای، می توانید به صورت زیر عمل نمایید؛ لیموها را به خوبی بشویید و سپس آن‌ها را به مدت 10 ساعت در آب خیس کنید و در این مدت چند بار آب آن را عوض نمایید تا تلخی پوست لیموها گرفته شود و بعد از این مدت آبکش کنید. دستگاه خشک کن را روی حرارت 57 تا 60 درجه سانتی‌گراد قرار دهید. تقریبا ۱۲-۲۴ طول می‌کشد تا برش‌های لیمو، کاملا خشک شوند. دقت نمایید تا در این روش، لیمو ها زیاد خشک نشوند.

مرکز خرید لیمو خشک فله ای

 مرکز خرید لیمو خشک فله ای

یکی از راه های خرید لیمو خشک، مراجعه به برترین و معتبرترین نمایندگی های ما، یعنی مرکز خرید اختصاصی این محصول می باشد که می توانید از طریق آن، مزیت های بسیار خوبی را برای خود فراهم نمایید، مانند: برخورداری از مناسب ترین لیست قیمت، تهیه لیمو خشک با کمترین هزینه باربری. در نتیجه برای موقیعت یابی نمایندگی ها، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای خرید عمده لیمو خشک با کیفیت مناسب، باید به مرکز های فروش لیمو فله ای که در شهر های مختلفی از کشور مان واقع شده اند مراجعه نمایید و این کالا ها را به طور عمده خریداری کنید. امروزه بسیاری از مردم از این روش، برای تهیه نمونه های مورد نیاز خود شان استفاده می کنند تا تخفیف بیشتری بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما