مرکزفروش لیمو عمانی تازه کیلویی

لیمو عمانی یکی از چاشنی های بسیار خوشمزه است که بیشتر ایرانی ها از آن در انواع غذاها استفاده می کنند. این محصول نوع خشک شده ی میوه لیمو ترش می باشد که با روش های مختلفی خشک و تولید می شود. بهترین نوع لیمو عمانی در شیراز و شهر جهرم است.

تولید کنندگان زیادی در راستای تولید لیمو عمانی تازه و باکیفیت در تلاش هستند. نمایندگان فروش، این محصول را با قیمت مناسب در بازار های ایران عرضه می کنند. از این رو خریداران می توان این محصول را به راحتی در وزن دلخواه، از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر خریداری کنند. مسلما خرید لیمو عمانی تازه کیلویی تازه سبب کاهش هزینه ی مصرفی شده که این امر به نفع خریدار است.

مرکزفروش لیمو عمانی تازه کیلویی

خواص دارویی لیمو عمانی

خواص دارویی لیمو عمانی لیمو عمانی از نظر طب سنتی، دارای طبع سرد و خشک است. همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی بوده که مصرف آن سبب افزایش سلامتی بدن می شود. این محصول از خواص گوناگونی برخوردار است که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

  1. مصرف لیمو عمانی باعث تقویت سیستم گوارش و کاهش بیماری های مرتبط با ان از جمله اسهال می شود. همچنین به از بین بردن نفخ شکم و دل درد مناسب است.
  2. این محصول در رفع سردرد ها به خصوص سردرد میگرنی بسیار مفید است. زیرا ویتامین های موجود در آن سبب افزایش ارامش مغز می شود.
  3. لیمو عمانی سرشار از انتی اکسیدان است. این ماده در جلوگیری از ایجاد انواع سرطان ها نقش موثری دارد. زیرا انتی اکسیدان با رادیکال های ازاد موجود در بدن مبارزه کرده و آن ها را ازبین می برد.
  4. ویتامین C موجود در لیمو عمانی باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود. از این رو از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری می کند. همچنین در بهبود علایم سرماخوردگی مانند سرفه موثر است.
  5. مصرف لیمو عمانی باعث تنظیم فشار خون می شود. همچنین در کاهش چربی خون بدن نقش موثری دارد.

عوامل موثر بر قیمت لیمو عمانی

عوامل موثر بر قیمت لیمو عمانی لیمو عمانی با توجه به عوامل متعدد دارای قیمت های متفاوتی می باشد. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. نوع لیمو
  2. کیفیت لیمو عمانی
  3. روش خشک کردن لیمو
  4. اندازه و سایز لیمو
  5. میزان خرید و میزان تقاضا. به عبارتی خرید عمده یا جزئی
  6. نوع بسته بندی
  7. هزینه ی حمل و نقل
  8. نام شرکت و برند تولید کننده ی آن

بنابراین لیمو عمانی دارای قیمت های متغیری می باشد. از این رو خریداران می توانند با توجه به عوامل بالا لیمو عمانی با قیمت مناسب خریداری کنند. البته باید گفت اکثر افراد سود جو این محصول را در کیفیت پایین با قیمت بالا به فروش می رسانند. همچنین قیمت پایین این محصول نشان دهنده ی عدم بهداشتی بودن لیمو عمانی است مه هنگام خرید باید به آن دقت کرد.

قیمت خرید لیمو عمانی تازه کیلویی

قیمت خرید لیمو عمانی تازه کیلویی لیمو عمانی ایرانی یکی از پر طرفدارترین چاشنی ها در سراسر دنیا می باشد. نمایندگان فروش، این محصول را به طور مستقیم از کارخانه جات تولید کننده خریداری کرده و در بازار توزیع می کنند. خریداران می توانند لیمو تازه کیلویی و یا بسته بندی شده را به طور مستقیم و بدون واسطه از شرکت های نماینده و حتی کارخانه جات در وزن دلخواه و حتی به صورت عمده و جزیی با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند.

همچنین می توان با مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر مانند خشکبار فروشی، این محصول را با توجه به میزان مورد نیاز خریداری کرد. امروزه خرید اینترنتی لیمو عمانی از طریق سایت های معتبر نیز امکان پذیر شده است. قیمت خرید لیمو عمانی به عوامل متعددی بستگی دارد که در قسمت بالا ذکر شده است. به طور مثال قیمت لیمو عمانی، اگر در حجم بالا خریداری شود و به اصطلاح به صورت عمده تهیه شود، کمتر از خرید جزیی می باشد.

باید گفت عمده ی این محصول توسط بازرگانان به سایر کشور ها از جمله کشور های همسایه با قیمتی مقرون به صرفه صادر می شود. صادرات لیمو عمانی صادراتی، نه تنها سبب افزایش اشتغال زایی در جوانان می شود، بلکه باعث بالا رفتن رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما