مرکز خرید لیمو ترش مایر

استفاده از لیمو در فرهنگ غذایی ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد و آب لیمو ترش یکی از طعم دهنده های اصلی برای انواع غذا و سالاد می باشد. لیمو در انواع و گونه های متنوعی پرورش می یابد و یکی از پرطرفدارترین لیمو های موجود در بازار را می توان، لیموی مایر دانست. این لیمو نسبت به سایر لیمو های موجود در بازار، دارای طعم ترش کمتری هست و از این رو برای افرادی که به مواد غذایی خیلی ترش تمایل ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. مجموعه ما به عنوان مرکز خرید لیمو ترش مایر فعالیت دارد.

مرکز خرید لیمو ترش مایر

عوامل موثر بر قیمت لیمو ترش مایر

عوامل موثر بر قیمت لیمو ترش مایر قطب اصلی تولید لیمو مایر، کشور آمریکا می باشد، اما تولید و پرورش آن در کشورهای دیگر نیز رایج گردیده است. این لیمو به سبب داشتن طعم ملایم، بهترین گزینه برای انواع لیموناد، دسرهای لیمویی، کیک لیمو و …. می باشد. استفاده از لیمو ترش جنبه درمانی نیز دارد و افراد زیادی لیمو ترش در آب جوش را به عنوان عاملی موثر و بهبود دهنده در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا می دانند و از آن استفاده می کنند.

عوامل زیادی در تعیین قیمت لیموی مایر تاثیر گذار است. اولین بخش از قیمت گذاری این محصول مربوط به نحوه تولید و کشت لیمو ترش می باشد. در واقع استفاده از خاک حاصلخیز، آبیاری به موقع، کود دهی و استفاده از سموم کارآمد باعث افزایش کمی و کیفی محصول می گردد. موارد بیان شده را می‌توان مهم ترین عامل در تعیین قیمت لیمو دانست.

همچنین هزینه‌ های جانبی از قبیل هزینه پرداخت کارگران، هزینه های بازاریابی و تبلیغات، هزینه های ترخیص و بسته بندی نیز از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیمو ترش می باشد. چنانچه لیمو به مناطق دور دست ارسال گردد، هزینه حمل و نقل نیز به سایر هزینه‌های جانبی اضافه می گردد و نوع بسته بندی اصولی و مقاوم جهت سالم ماندن لیمو در هنگام حمل و نقل نیز به صورت فزاینده بر روی قیمت لیموترش تاثیرگذار است.

شرکت پخش لیمو ترش مایر

شرکت پخش لیمو ترش مایر شایان ذکر است میزان تقاضا و قیمت سایر لیموترش های موجود در بازار نیز می تواند در میزان فروش تاثیر بسزایی داشته باشد، مثلاً اگر قیمت لیموترش مایر دارای اختلاف فاحشی با سایر لیموترش های موجود در بازار باشد، تقاضا نسبت به خرید لیمو ترش مایر کاسته شده و به سمت سایر لیموترش ها کشیده می شود. مجموعه ما افتخار دارد در شرکت عرضه و پخش لیمو ترش کیلویی مایر فعالیت نماید. این مجموعه عرضه کننده سایر محصولات تولید شده از لیمو از قبیل لیمو خشک شده، آبلیمو و لیمو پرک شده با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به بازار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما