مرکز فروش لیمو خشک اسلایس شده

فروش لیمو خشک اسلایس شده در اغلب مراکز عرضه مواد غذایی خشک صورت می گیرد؛ زیرا لیمو عمانی یا همان لیمو خشک از مهم ترین چاشنی های خوراکی به شمار رفته، به خاطر مزه ترش و عطر و بوی خوب جایگاه ویژه ای در میان طعم دهنده های غذایی دارد؛ شایان ذکر است که امروزه فروش ارقام اسلایس شده لیمو خشک، رونق زیادی یافته است؛ زیرا استفاده از آنها بسیار راحت می باشد.مرکز فروش لیمو خشک اسلایس شده

کنترل فشار و غلظت خون با لیمو خشک

کنترل فشار و غلظت خون با لیمو خشک خشک کردن لیمو ترش از زمان های قدیم رواج داشته است؛ این کار باعث می شود؛ در تمام فصول سال بتوان از طعم لیمو ترش و خواص آن بهره مند شد؛ علاوه بر این لیمو خشک، طعم و ویژگی های خاص خود را دارد.

لازم به ذکر است که لیمو خشک یا همان لیمو عمانی همانند لیموی تازه، حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی و مواد مغذی فراوان است؛ این ماده خوراکی، جایگاه ویژه ای در طب سنتی داشته و به خاطر خواص درمانی آن همواره مطرح بوده است؛ به عنوان مثال در اینجا به تاثیر مصرف لیمو خشک بر کنترل فشار و غلظت خون اشاره می کنیم.

بدون شک لیمو خشک یکی از بهترین خوراکی های طبیعی است که استفاده از آن از ابتلا به فشار خون جلوگیری کرده و آن را تنظیم می کند؛ به همین علت توصیه می شود که غذایی مثل خورش قورمه سبزی همراه با لیمو خشک تهیه شود؛ زیرا سبزیجات حاوی مقدار قابل توجهی سدیم بوده که موجب بالا رفتن فشار خون می گردد.

ناگفته نماند که لیموی تازه یا خشک، حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین سی و فیبر می باشد؛ به همین علت به جذب آهن کمک کرده و موجب صاف و رقیق شدن خون می گردد؛ در نتیجه از غلظت خون پیشگیری می کند.

نکاتی در مورد لیمو خشک

نکاتی در مورد لیمو خشک لیموی خشک شده، سال هاست که مهمان آشپزخانه های ایران و جهان بوده و همان طور که می دانیم؛ نه تنها موجب خوش طعم تر شدن غذاهای مختلف می گردد؛ بلکه از نظر ارزش غذایی و خواص نیز مد نظر است.

مهم ترین نکته ای که می توان در مورد لیمو خشک بیان کرد؛ این است که برخلاف لیموی تازه، وزن سبکی داشته و به مدت طولانی قابل نگهداری است؛ همچنین حمل و نقل آن به راحتی صورت می گیرد؛ اما به منظور افزایش ماندگاری این ماده غذایی خشک، بهتر است؛ آن را به دور از رطوبت و هوای خیلی گرم نگهداری نمود؛ البته نگهداری در ظروف دربسته باعث می شود که این ماده غذایی همواره بهداشتی و سالم باشد.

شایان ذکر است که در حال حاضر لیمو خشک به اشکال مختلف سالم، اسلایس شده و پودری عرضه می گردد؛ اما به نظر می رسد که تولید لیمو خشک اسلایس، رواج زیادی یافته باشد؛ زیرا برخلاف لیمو خشک های سالم نیازی به شکستن و آماده سازی نداشته و می توان آن را به مقدار دلخواه مورد استفاده قرار داد.

ناگفته نماند که علاوه بر انوع خورش و خوراک، لیمو خشک را می توان به همراه چای، گل گاو زبان یا همراه با سایر دمنوش های گیاهی و حتی به تنهایی دم کرده و از خواص بی نظیر آن بهره مند شد.

قیمت عمده لیمو خشک اسلایس شده

قیمت عمده لیمو خشک اسلایس شده قیمت لیمو اسلایس خشک شده به مسائل گوناگونی وابسته است که در ادامه برخی از مهم ترین آنها را به اختصار بیان می کنیم:

  • نوع یا گونه لیموهای استفاده شده جهت خشک کردن
  • محل تولید لیمو خشک اسلایس یا برند ماده غذایی
  • روش خشک کردن لیمو و تجهیزات استفاده شده (کارخانه ای یا صنعتی، سنتی، خانگی و …)
  • رنگ، طعم، میزان ترشی و سایر مشخصات ظاهری لیمو اسلایس خشک شده
  • بسته بندی یا فله ای بودن لیمو خشک و همچنین شیوه بسته بندی و ظاهر آن
  • تاریخ تولید و تاریخ انقضای لیمو خشک اسلایس شده

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، نحوه تجارت هر ماده غذایی تا حدودی مهم بوده و بر قیمت آن تاثیر می گذارد؛ مثلاً قیمت عمده لیمو خشک اسلایس شده، ارزان تر از قیمت جزئی آن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما