مرکز فروش لیمو خشک جهرم

لیمو خشک یکی از فراورده های لیمو است که کاربرد های فراوانی دارد. از لیمو خشک در آشپزی و تهیه غذا و هم چنین تهیه شربت استفاده می شود. لیمو خشک و کیوی بازار تهران در اکثر فروشگاه ها عرضه می شود و ما می توانیم لیمو خشک را به آسانی از فروشگاه ها، مراکز خرید و فروش خوار بار، و… خریداری کنیم.

لیمو خشک تولید شده در جهرم یکی از با کیفیت و مرغوب ترین لیمو های تولید شده است. فروش لیمو خشک جهرم در تمامی فروشگاه ها انجام می شود و هم چنین این محصول برای فروش به سراسر کشور عرضه شده است.

مرکز فروش لیمو خشک جهرم

لیمو خشک موثر در تقویت عضلات

لیمو خشک موثر در تقویت عضلات

لیمو خشک دارای فواید بسیار زیادی برای حفظ، مراقبت و بهبود سلامت انسان است. هم چنین لیمو خشک سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی و ویتامین ها بسیاری است؛ مانند ویتامین سی، پروتئین، نیاسین، کربوهیدرات، کلسیم، فسفر، اسیدفولیک و ویتامین آ که این مواد لیمو خشک را تبدیل به یک ماده ی بسیار مفید و کاربردی کرده است.

با وجود مواد معدنی و مغذی بسیار زیادی که در لیمو خشک و کیوی انلاین وجود دارد. این ماده برای سلامت قلب، حل مشکلات گوارشی و سلامت پوست و از همه مهم تر تقویت عضلات بسیار مفید است؛ زیرا لیمو خشک سرشار از کلسیم و ویتامین سی می باشد که در حفظ و بهبود سلامت استخوان های بدن انسان و کاهش استرس نقش بسیار مهمی دارند. هم چنین با گنجاندن این لیمو خشک در رژیم غذایی از ابتلا به بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان و رماتیسم هم جلوگیری خواهید کرد.

قیمت عمده لیمو خشک جهرم

قیمت عمده لیمو خشک جهرم

لیمو خشک ها به دلیل مصرف و محبوبیت زیاد در بیان مصرف کنندگان به مقدار زیادی تولید و عرضه می شود. انواع لیمو خشک ها به صورت سالم و لیمو خشک حلقه ای و… در بسته بندی ها و وزن های مختلف به فروش می رسد.

فروش لیمو خشک به دلیل این که این محصول توسط تولید کنندگان به سرتاسر کشور ارسال شده در تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید خوارو بار انجام می شود‌. لیمو خشک صادراتی آن دسته از لیمو ها هستند که دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی هستند و دارای استاندارد های جهانی کیفیت محصول می باشند. لیمو خشک صادراتی به دلیل توجه ویژه در کشت و پرورش و هم چنین بسته بندی جزء با کیفیت ترین نوع لیمو خشک ها محسوب می شود‌.

بنا به بسته بندی و نوع محصول قیمت لیمو خشک ها می تواند متفاوت باشد. هم چنین محصولات با بسته بندی قیمت نسبتا زیاد تری نسبت به محصولات فله ای دارند؛ اما به دلیل این که این محصول در ایران تولید شده دارای قیمت بسیار مناسبی برای خریداران است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما